F1: Kanadában jöhet az első Red Bull-büntetés

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.26. 14.30

A Red Bullnál elképzelhetőnek tartják, hogy már a soron következő Kanadai Nagydíjon bevállalják az első motorbüntetést. Meg kell vizsgálni a motorokat.

A Red Bullnál az első öt futamon sorozatosak voltak a motorhibák, ennek következtében Daniel Ricciardo és Danyiil Kvjat máris eljutottak a negyedik motorig. A szabályok szerint egész évben lehet ennyit büntetés nélkül használni, így elkerülhetetlen, hogy a további motorcserék miatt elkezdődjön a Red Bull-pilótáknak kiosztott rajtbüntetések sorozata.

Monacóban az idén először problémamentes hétvégéje volt a csapatnak, Kvjat és Ricciardo az idei legjobb Red Bull-eredményt elérve a negyedik-ötödik helyen végzett a városi pályán. Noha a Mercedes problémái miatt a Red Bull tavaly győzni tudott Kanadában, Christian Horner csapatfőnök tisztában van vele, hogy a hosszú egyenesek miatt a pálya nem fekszik a teljesítményhátrányban lévő Renault-nak.

“Mindenképpen egy lépést jelent a jó irányba, hogy Monacóban nem volt a motorral kapcsolatos gondunk. Kanada azonban sokkal nagyobb kihívás” – mondta Horner. “Elemeznünk kell a helyzetünket, és azt, hogyan készüljünk fel erre a versenyre.”

“A nagy kérdés, hogy bevállaljuk-e az első büntetést, vagy húzzuk még egy versennyel tovább. Minden attól függ, hogy a motorok milyen állapotban vannak Monaco után, bár tudjuk, hogy ez a pálya alapvetően nem jelent nagy megterhelést az erőforrások számára.”

“Monacóban remek munkát végzett a Renault és mi is, a maximumot hoztuk ki a csomagból. Nem kellett kompromisszumot kötnünk a leszorítóerővel kapcsolatban, most kiderült, hogy valójában mekkora potenciál van a kasztniban.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.