F1: Sportszerűen hozta legjobbját a Red Bull

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.24. 19.10

A Red Bull idei legjobb idei eredményét érte el a Monacói Nagydíjon, és még a csapatutasítás is simán működött.

A Monacói Nagydíjon valóra váltak a Red Bull reményei, a motorerőt nem különösebben jutalmazó pályán Danyiil Kvjat a 4., Daniel Ricciardo az 5. helyen futott be. 
Bár az ausztrál pilóta az elején is híján ütközött volt csapattársával, Sebastian Vettellel, később pedig, utolsó, lágy gumis etapján koccant is a másik Ferrariban ülő Kimi Räikkönennel, az utolsó körig a dobogós helyért hajtott. Amikor nem ment, előre engedte Kvjatot.


“Jó verseny volt a mai, jó eredményt ért el a csapat. Az utolsó köröket igazán élveztem, amikor megpróbáltam elkapni Hamiltont és Vettelt. A csapat jól dolgozott, Dany elengedett, hogy megpróbálkozzak a dobogós hely megszerzésével, aztán visszaengedtem az utolsó körön, amikor nem bírtam Hamiltonnal. Kimivel volt egy kis incidensem, de Monacóban nehéz megúszni koccanás nélkül, örülök, hogy a versenybírók nem büntettek meg, a nézőknek pedig jutott valami izgalom” – mondta Ricciardo.
A 4. hellyel Forma-1-es pályafutása eddigi legjobbját hozó Kvjat sem panaszkodott:
“Elégedett vagyok a mai futammal, az eddigi legjobb eredményem és a csapat is erősen szerepelt a 4-5. hellyel. Jó volt a rajtom, és onnan a kezemben tudtam tartani a versenyt. A stratégiával kockáztattunk egy kicsit, a biztonsági autó után elengedtem Danielt, hogy a szuperlágyakon belehúzhasson, de miután nem sikerült előznie, a megbeszélteknek megfelelően az utolsó körön visszaengedett. Bízzunk benne, hogy tovább tudjuk vinni az itteni lendületet a következő versenyekre!”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.