F1: A Williams tudta, hogy égés lesz Monacóban

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.23. 17.45

Egy Williams már a Q1-ben a kiesett, a másik 14. lett a monacói időmérőn. A csapat pilótái számítottak a gyengélkedésre, de így is bíznak a pontszerzésben.

Az általában harmadik erőnek számító Williams Monacóban egész hétvégén szenvedett, aminek csakis leszereplés lehetett a vége az időmérőn. Valtteri Bottas már a Q1-ben kiesett, de Felipe Massa sem vitte sokra, 14. lett.

“Előre tudtuk, hogy Monaco nem a legjobb pálya számunkra, de ennél azért jobb eredményben reménykedtem” – mondta Massa. “Nem volt semmi kirívó a mai napunkban, a pálya egyszerűen nem kedvez az autónknak.”

“Minden tőlem telhetőt megtettem, de a gumikat nem tudtuk felmelegíteni, és a forgalommal sem volt szerencsénk. A versenytől sem várok csodát, a pontszerzés azonban reális cél lehet.”

Bottas hasonlóan beszélt. “Nem jó érzés a Q1-ben kiesni, de szerencsére mostanában nem sokszor volt részünk ilyesmiben” – nyilatkozta a finn. “Szenvedtem a gumikkal, így a gyors köreim nem voltak valami gyorsak.”

“Előre tudtuk, hogy ez nem a mi a pályánk, de ennél azért többet vártunk. A pálya jellege miatt itt minden megtörténhet, így holnap odaérhetünk a pontszerző helyekre.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.