Alonso: Hatodik lehettem volna

Se kép, se hang a McLarennél

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.23. 16.45

Bár Fernando Alonso a pontszerzés lehetőségéről beszélt a monacói hétvége előtt, az időmérőn korán búcsúzott, csalódottan készül a futamra.

A motorerő és az aerodinamikai hatékonyság helyett elsősorban a Tapadást és a vezethetőséget jutalmazó monte-carlói utcai pályától a McLaren-Hondánál az idei első reális pontszerzési lehetőséget várta Fernando Alonso a hétvége előtt, de az időmérőn elektronikai hiba miatt már a Q2 elején kiesett, a 15. helyen rangsorolták.


A kétszeres világbajnok spanyol ennél sokkal többre számított:
“Se kép, se hang, nem tudtam tovább menni. Nagy kár, mert tudtuk, mennyire fontos ez az időmérő, hiszen a 15. helyről indulva csak a többiek mögött vonatozok majd. A következő időmérőre javulnunk kell. A délelőtti edzésen az egyetlen tiszta, forgalom nélküli körömön a 3. időt autóztam – a 3. hely az időmérőn nem volt reális, de a 6-7. pozíció meglehetett volna.”
“Ahogy már csütörtökön is mondtam: a verseny szombaton dől el, vasárnap csak körmenet zajlik az autókkal, logikus, hogy unalmas lesz. Nem várhatunk sokat, ez itt Monaco: ha a 16. rajtolsz és nincs semmi rendkívüli, akkor a 16. helyen is érsz be.”
Alonso ugyan a 15. lett a kvalifikáción, de a lotusos Romain Grosjean hátrasorolása miatt a 14. helyről rajtol majd – nem mintha ez sokat számítana.
Jenson Button is balszerencsés volt, az angolnak egész jó esélye volt a Q3-ba jutni, de a Nico Rosberg elfékezése miatt előkerült sárga zászlók miatt odalett a gyors köre, a 11. helyről kezd vasárnap. Ő azért bizakodóbb.


“Sok idő elúszott, amikor a sárga zászlónál elvettem a gázt, de aztán sikerült nagyon jól mennem. Egyetlen tizedre voltam az addigi legjobb körömtől, szóval lazán bent lehettem volna a top10-ben. Az élmezőnytől még mindig nagyon messze vagyunk, de javulunk, elégedettek lehetünk a jelenlegi teljesítménnyel.”
“Holnap jó esélyem lesz a pontszerzésre, persze még jobb lenne, ha az időmérőn a top10-ben végeztem volna. De holnap akármi lehet. Az első kanyarban vége lehet a futamomnak, ugyanakkor valami nagyon jó eredmény is születhet. Remélem, hogy egy-két pontot azért hozhatok a csapatnak!”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.