A Pirelli 2015-re ugyan változtatott az abroncsai szerkezetén, de a hat keveréke – két esős plusz négy száraz – közül csak a szuperlágy összetételén változtatott. Az új abroncsot versenyhétvégén még nem vetették be, most, Monacóban jön a premier.


“Idén először visszük versenyre a vadonatúj szuperlágy keverékünket, amelyhez a lágyat párosítjuk, ahogy 2011 óta mindig tesszük Monacóban” – mondta az olasz gyártó motorsportfőnöke, Paul Hembery.
“Monacóról gyakran mondják, hogy szinte lehetetlen ott előzni, de láthattuk már korábban, hogy a gumistratégia és az abroncsok kopása pozíciócseréket hoz, még kint a pályán is. A hétvégén kulcsszerepet játszik majd, hogyan használják a pilóták a gumikat, különösen a szuperlágyat” – tette hozzá.
A két leglágyabb keverék bevetése az élmezőnyben a Ferrarinak kedvezhet, ugyanis míg a vörös autó kíméletes az abroncsokkal, a Mercedes egy kicsit még mindig küszködik a gumik életben tartásával.