F1: Red Bull plusz Volkswagen? Nagy sztori lenne!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.08. 17.45

Az egykori Toro Rosso-csapatfőnök Gerhard Berger nem tartja elképzelhetetlennek, hogy a Volkswagen valamelyik márkájával társuljon a Red Bull-lal. Az Audinál gondolkodnak

A Ferrari volt elnöke, Luca di Montezemolo a héten egy interjúban kikotyogta, hogy a Renault-val keservesen küszködő Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz az Audi Forma-1-be csalogatásán dolgozik, megerősítve ezzel a korábbi spekulációkat.
Az osztrák milliárdoshoz közel álló, korábban a Toro Rosso résztulajdonos-főnökeként is dolgozó Gerhard Berger sem tartja kizártnak ezt a forgatókönyvet, árulta el Barcelonában.


“Nagy potenciál lenne ebben” – mondta az egykori Benetton-, Ferrari- és McLaren-pilóta, hozzátéve azonban, hogy szerinte nem áll küszöbön az üzlet.
“A Volkswagen Csoport egy prémium brand, harcba szállhatna a Mercedesszel, amely most jó pár fokozattal feljebb helyezte a lécet a Forma-1-ben. A Renault nem költött eleget (a motorfejlesztésre) ahhoz, hogy tartsa a lépést, most pedig a küszködik a felzárkózással. Ha a VW belépne, ők képesek lennének eleget költeni. Ez nagy sztori lenne a Red Bull számára” – magyarázta.
Montezemolo megjegyzése után természetesen az Audit is újra szembesítették az F1-es témával, a brit Auto Express egyenesen az igazgatótanács elnökénél, Rupert Stadlernél érdeklődött arról, hogy vajon öt éven belül elképzelhető-e a márka Forma-1-es részvétele.
“Erre nem tudok felelni” – mondta, majd amikor az újságíró azt mondta, ez inkább igennek tűnik, mint nemnek, így folytatta Stadler: “Igen, vizsgáljuk a kérdést, de mindig is foglalkoztunk ezzel, meg sok más dologgal is. Igent vagy nemet azonban nem tudok most mondani.” 

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.