F1: Vettel nem számít csodára

A Mercedes még erősebb

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.07. 16.30

Niki Lauda szerint eltűnt a Mercedes előnye, a Ferrari motorerőben már egyenrangú ellenfél. Sebastian Vettel szerint a barcelonai csomag még kevés az első helyhez.

A Mercedes fej-fej melletti küzdelemre készül a Ferrarival az év végéig, Niki Lauda csapatelnök szerint a csapat motorelőnye is eltűnt. “A Ferrari ledolgozta a hátrányát” – mondta korábban Lauda. “Úgy számolunk, hogy 45 lóerővel lett erősebb a motorjuk, így nagyjából ugyanott állnak, mint mi.”

“Mostantól csak az autón és a pilótákon múlik, hogy ki ér el jobb eredményt.” A hétvégi Spanyol Nagydíjra hetven százalékban újult meg a Ferrari karosszériája, de a Mercedes sem tétlenkedett: Barcelonában új padlólemezt, fékhűtő-csatornákat és szárnyvéglapokat vet be a csapat, a motoron viszont nem változtat.

Sebastian Vettel nem biztos benne, hogy a barcelonai csomag elég az első helyhez. “Még mindig a Mercedesé a legerősebb csomag” – így a német, aki június végén, egy hónappal a Magyar Nagydíj előtt is a Hungaroringen vezet majd a Ferrari Racing Days keretében. “A világbajnokságot mindig a fejlesztési részlegek csatája dönti el.”

“Aki nem fejlődik az első versenytől az utolsóig, soha nem nyeri meg a bajnokságot, akkor sem, ha az év elején övé a legjobb autó. El akarjuk kapni a Mercedest, de ehhez sok kis lépésre van szükség.”

A Ferrari jelentette veszéllyel a Mercedes is tisztában van. “Nagyon komolyan vesszük a Ferrarit, mint ellenfelet” – fogalmazott Toto Wolff csapatfőnök. “A lehető leggyorsabban igyekszünk majd bevetni az új fejlesztéseket.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.