F1: Maldonadót a pénz sem mentheti meg

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.06. 15.30

A Lotus vezérigazgatója, Matthew Carter szerint a szponzori háttér nem elég Pastor Maldonado számára: ha nem teljesít jól, elküldhetik a venezuelait.

Pastor Maldonado szponzora, a PDVSA venezuelai olajvállat tekintélyes összeggel, a becslések szerint 27 millió dollárral szállt be a Lotus idei költségvetésébe, ennek is köszönhető, hogy jelentősen csökkent a csapat vesztesége.

Maldonado sok pénzt hoz ugyan, de nem elég eredményes, 23 lotusos futama alatt mindössze két pontot szerzett, ami kevés. “A PDVSA valószínűleg az egyik legnagyobb szponzor az F1-ben, és nem is szeretnénk ezen változtatni” – mondta Carter.

“De egyik pilótánk sincs olyan helyzetben, hogy ne rúghatnánk ki bármikor. Nálunk a teljesítmény számít, Pastornak a pályán kell bizonyítania.”

“Pastornak elég rossz a sajtója, de jó pilóta. Gyors is, ezt a szimulátorban és a pályán is bizonyította már. Tavaly nem volt jó autónk, most van, és azt valószínűleg Pastor is elismerné, hogy az időmérőkön lenne javítanivalója.”

“A versenyek egy kicsit balszerencsésen alakultak számára az idén. Ezzel együtt a megfelelő eszközöket biztosítottuk neki a bizonyításra, innentől minden rajta áll.”

Kommentek

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.