F1: Maldonadót a pénz sem mentheti meg

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.06. 15.30

A Lotus vezérigazgatója, Matthew Carter szerint a szponzori háttér nem elég Pastor Maldonado számára: ha nem teljesít jól, elküldhetik a venezuelait.

Pastor Maldonado szponzora, a PDVSA venezuelai olajvállat tekintélyes összeggel, a becslések szerint 27 millió dollárral szállt be a Lotus idei költségvetésébe, ennek is köszönhető, hogy jelentősen csökkent a csapat vesztesége.

Maldonado sok pénzt hoz ugyan, de nem elég eredményes, 23 lotusos futama alatt mindössze két pontot szerzett, ami kevés. “A PDVSA valószínűleg az egyik legnagyobb szponzor az F1-ben, és nem is szeretnénk ezen változtatni” – mondta Carter.

“De egyik pilótánk sincs olyan helyzetben, hogy ne rúghatnánk ki bármikor. Nálunk a teljesítmény számít, Pastornak a pályán kell bizonyítania.”

“Pastornak elég rossz a sajtója, de jó pilóta. Gyors is, ezt a szimulátorban és a pályán is bizonyította már. Tavaly nem volt jó autónk, most van, és azt valószínűleg Pastor is elismerné, hogy az időmérőkön lenne javítanivalója.”

“A versenyek egy kicsit balszerencsésen alakultak számára az idén. Ezzel együtt a megfelelő eszközöket biztosítottuk neki a bizonyításra, innentől minden rajta áll.”

Kommentek

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.