F1: Ha nem jön az Audi, kiszáll a Red Bull?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.06. 09.30

A Ferrari volt elnöke, Luca di Montezemolo legalábbis ezt állítja. A Red Bull “összeomlása” ugyanakkor nagyon jól jött a maranellóiaknak.

A Red Bull és a Renault 2010-13-as sikersorozata csúnya blamába fordult az új 1,6 literes turbós V6-os erőforrások tavalyi bevezetésével, és a francia gyártó 2015-re sem tudott kimászni a gödörből.
A versenyképtelenség miatt frusztrált Red Bull, valamint az igen kínos helyzetben lévő Renault részéről is felmerült a Forma-1-ből való kiszállás, igaz, tartják magukat azok a spekulációk is, miszerint az energiaital-gyártó a Volkswagen-csoporttal szeretne társulni, mondjuk az Audi motorjaival versenyezne.


A Ferrari tavaly ősszel távozott elnöke, Luca di Montezemolo is hallott az utóbbiról – az olasz szakember a La Repubblicának adott interjúban mesélt erről:
“Hogy őszinte legyek, úgy gondolom, hogy a Ferrarinak szerencséje is van idén. A Mercedesen kívül nincs ellenfelük” – utalt volt csapata sikereire.
“A Williams nem fejlődött, a Red Bull pedig összeomlott – tudom, hogy (Dietrich) Mateschitz a csapat eladását fontolgatja, úgy van vele, hogy vagy sikerül meggyőzni az Audit a beszállásról, vagy vége az F1-es szereplének, így hallottam egy közös barátunktól ? és a McLaen is válságban van.”
“Röviden: a Ferrarinak minden versenyen garantált a dobogós helyezés. Persze a szerencse nem sokat ér, ha valaki nem tud élni vele” – magyarázta.

Kommentek

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.