F1: Alonso nem nyer többé futamot?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.05. 09.45

Volt csapattársa, Jarno Trulli szerint előfordulhat, hogy Fernando Alonso a McLarennel egyszer sem áll majd a dobogó legfelső fokára.

Fernando Alonso 2014 végén öt idény után elhagyta a Ferrarit, hogy a Hondával újra összeálló McLarennél folytassa pályafutását. A projekt eddig minden várakozást alulmúlt, a wokingiak jelenleg sereghajtóból próbálnak középmezőnybeli erővé válni.
Jó néhányan úgy vélik, hogy a kétszeres világbajnok spanyol nagy hibát követett el a csapatváltással, egykori renault-s csapattársa, Jarno Trulli is lehetségesnek tartja, hogy Alonso soha többé nem nyer már versenyt.


“Nem is tudom, nyerhet-e még valaha futamot. A McLaren nem fog gyorsan feljavulni, és a jövő évben sem lesz könnyű felzárkózni a többiekhez” – idézi a BBC az egykori Minardi-, Jordan-, Renault-, Toyota- és Lotus-versenyzőt. “Az élmenők sem alszanak, nem várnak másokra, mennek előre a fejlesztéseikkel. Persze ha jön valami nagy szabályváltozás, vagy esetleg a McLarennek is sikerül az, ami a Ferrarinak idén, akkor talán. A Ferrari óriásit fordított, ezt nem gondoltam volna.”
“Bármi lehetséges, de azért aggaszt a dolog. Fernando helyzete nem kecsegtet győzelmekkel, persze remélem, hogy nincs igazam! A McLaren jó csapat, azonban a Ferrari és a Mercedes ellen küzdenek, amelyek autógyártók, ez pedig nagyon sokat számít.”
A Forma-1-ből 2011 után távozott, Alonso mellett 2003-2004-ben versenyző olasz veterán a spanyol pilóta karakteréről is beszélt:


“Nekem nagyon jó kapcsolatom volt Fernandóval a Renault-nál. Először is: nagyon jó versenyzőről van szó, aki tudja, hogyan kell nyerni, emellett az a típus, aki szeret irányítani. Ez jó lehet a csapatnak, mert erős személyiségű versenyzőkre van szükség.”
“De néha azért nehéz kezelni Fernandót. És most épp nehéz helyzet van. A versenyzőnek és a csapatnak is törekednie kell a kompromisszumra, együtt kell javítani a helyzeten. Fernando jó csapatjátékos, de mindkét félnek az együttműködésre kell koncentrálnia, mert különben bajok lehetnek Alonsóval.”

Kommentek

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.