F1: Alonso nem nyer többé futamot?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.05. 09.45

Volt csapattársa, Jarno Trulli szerint előfordulhat, hogy Fernando Alonso a McLarennel egyszer sem áll majd a dobogó legfelső fokára.

Fernando Alonso 2014 végén öt idény után elhagyta a Ferrarit, hogy a Hondával újra összeálló McLarennél folytassa pályafutását. A projekt eddig minden várakozást alulmúlt, a wokingiak jelenleg sereghajtóból próbálnak középmezőnybeli erővé válni.
Jó néhányan úgy vélik, hogy a kétszeres világbajnok spanyol nagy hibát követett el a csapatváltással, egykori renault-s csapattársa, Jarno Trulli is lehetségesnek tartja, hogy Alonso soha többé nem nyer már versenyt.


“Nem is tudom, nyerhet-e még valaha futamot. A McLaren nem fog gyorsan feljavulni, és a jövő évben sem lesz könnyű felzárkózni a többiekhez” – idézi a BBC az egykori Minardi-, Jordan-, Renault-, Toyota- és Lotus-versenyzőt. “Az élmenők sem alszanak, nem várnak másokra, mennek előre a fejlesztéseikkel. Persze ha jön valami nagy szabályváltozás, vagy esetleg a McLarennek is sikerül az, ami a Ferrarinak idén, akkor talán. A Ferrari óriásit fordított, ezt nem gondoltam volna.”
“Bármi lehetséges, de azért aggaszt a dolog. Fernando helyzete nem kecsegtet győzelmekkel, persze remélem, hogy nincs igazam! A McLaren jó csapat, azonban a Ferrari és a Mercedes ellen küzdenek, amelyek autógyártók, ez pedig nagyon sokat számít.”
A Forma-1-ből 2011 után távozott, Alonso mellett 2003-2004-ben versenyző olasz veterán a spanyol pilóta karakteréről is beszélt:


“Nekem nagyon jó kapcsolatom volt Fernandóval a Renault-nál. Először is: nagyon jó versenyzőről van szó, aki tudja, hogyan kell nyerni, emellett az a típus, aki szeret irányítani. Ez jó lehet a csapatnak, mert erős személyiségű versenyzőkre van szükség.”
“De néha azért nehéz kezelni Fernandót. És most épp nehéz helyzet van. A versenyzőnek és a csapatnak is törekednie kell a kompromisszumra, együtt kell javítani a helyzeten. Fernando jó csapatjátékos, de mindkét félnek az együttműködésre kell koncentrálnia, mert különben bajok lehetnek Alonsóval.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.