F1: Massa összeesküvés áldozata lett a Ferrarinál?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.01. 12.30

Felipe Massa szerint “megvannak az okai” annak, hogy 2009-es balesete után miért nem volt versenyképes a Ferrarinál, de ezeket megtartja magának.

Felipe Massa szerint a Williams színeiben mutatott formája a bizonyíték arra, hogy kár volt leírni 2009-es, a Hungaroringen történt balesete után. Sokan kritizálták Massát, hogy a sérülése után mintha kicserélték volna, és ami azt illeti, azóta nem is nyert futamot.

Pedig a 2008-ban majdnem világbajnokságot nyert Massa egészen 2013-ig a Ferrari pilótája volt, és míg Fernando Alonso rendszeresen ott volt a tűz közelében, neki csak a másodhegedűs szerep jutott. Kísértetiesen hasonló karriert futott be egyébként a csapatnál, mint honfitársa, Rubens Barrichello, a teljesítményének okairól azonban csak maszatol – hasonlóan ahhoz, ahogy a veterán szokott.

“Megvannak az okai, hogy miért nem jöttek az eredmények, de nem akarok beszélni ezekről” – mondta Massa. “Mindenre van magyarázat, az én teljesítményemre is. De a múlt az a múlt, és most a jelenért dolgozunk.”

Massa szerint jelenlegi teljesítménye a bizonyíték arra, hogy kár volt őt leírni. “Írni mindig sokkal könnyebb, mint vezetni” – szúrt oda az újságíróknak Massa. “Az egyetlen dolog, amit most nem lehet mondani, hogy a vb-címért harcolnék.”

“Lehet, hogy csak a harmadik legjobb autó a miénk, de nagyon jól érzem magam, jól vezetek, és a lehető legjobban használom az autót. Örülök ennek az érzésnek, extra önbizalmat ad.”

“Talán nem volt igazuk azoknak, akik azt írták, hogy a balesetem teljesen megváltoztatott.”

Kommentek

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

F1: Betiltják a cápauszonyt, jön az új fejvédő

A Forma-1-es Stratégiai Munkacsoport keddi ülésén több fontos döntést is hoztak a 2018-as szezonra. Kiiktatják a cápauszonyokat és a T-szárnyakat, új fejvédőt fejlesztenek, és a futamok újraindításában is változás jön.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

Már rendelhető az Audi családi villanyautója

Habár a szériaverziót még be sem mutatták, az érdeklődők máris megrendelhetik az Audi hamarosan piacra lépő elektromos gépkocsiját.

Ölében kisbabával vezetett egy nő, a videó miatt forrong a Facebook

A közösségi média mostanában kapta fel ezt a videót, és a vélemények megdöbbentően vegyesek.

Itt egy csokor tuskó, akik nem tudják, hogyan kell parkolni

Ha csak egy autós is meggondolja magát, már megérte.

Világrekorder izommotor a BMW 5-ösben

Új variánssal bővül a BMW 5-ös széria portfoliója. Az M550d xDrive minden egyes turbófeltöltőjére 100 lóerő jut.

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta.

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Škoda Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.