F1: Massa összeesküvés áldozata lett a Ferrarinál?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.01. 12.30

Felipe Massa szerint “megvannak az okai” annak, hogy 2009-es balesete után miért nem volt versenyképes a Ferrarinál, de ezeket megtartja magának.

Felipe Massa szerint a Williams színeiben mutatott formája a bizonyíték arra, hogy kár volt leírni 2009-es, a Hungaroringen történt balesete után. Sokan kritizálták Massát, hogy a sérülése után mintha kicserélték volna, és ami azt illeti, azóta nem is nyert futamot.

Pedig a 2008-ban majdnem világbajnokságot nyert Massa egészen 2013-ig a Ferrari pilótája volt, és míg Fernando Alonso rendszeresen ott volt a tűz közelében, neki csak a másodhegedűs szerep jutott. Kísértetiesen hasonló karriert futott be egyébként a csapatnál, mint honfitársa, Rubens Barrichello, a teljesítményének okairól azonban csak maszatol – hasonlóan ahhoz, ahogy a veterán szokott.

“Megvannak az okai, hogy miért nem jöttek az eredmények, de nem akarok beszélni ezekről” – mondta Massa. “Mindenre van magyarázat, az én teljesítményemre is. De a múlt az a múlt, és most a jelenért dolgozunk.”

Massa szerint jelenlegi teljesítménye a bizonyíték arra, hogy kár volt őt leírni. “Írni mindig sokkal könnyebb, mint vezetni” – szúrt oda az újságíróknak Massa. “Az egyetlen dolog, amit most nem lehet mondani, hogy a vb-címért harcolnék.”

“Lehet, hogy csak a harmadik legjobb autó a miénk, de nagyon jól érzem magam, jól vezetek, és a lehető legjobban használom az autót. Örülök ennek az érzésnek, extra önbizalmat ad.”

“Talán nem volt igazuk azoknak, akik azt írták, hogy a balesetem teljesen megváltoztatott.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.