Kár a gőzért, az Audit nem érdekli a Forma-1

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.04.30. 10.30

A Volkswagen konszernhez tartozó Audi sokadszor is világossá tette, hogy nem érdekli a Forma-1-be való belépés lehetősége.

Az elmúlt hónapokban rendszeresen visszatérő pletykává vált, hogy az Audi belép a Forma-1-be, sőt arról is volt szó, hogy a márka esetleg felvásárolja a Red Bullt. A Volkswagen konszern prémiummárkája számtalanszor kijelentette, hogy nem érdekli az F1, az endurance vb-re koncentrál helyette, de Ferdinand Piech VW-vezér távozásának apropóján ismét felmerült a téma.

A háttér állítólag az, hogy Piech tiltotta meg az F1-es szereplést, egészen addig, amíg Bernie Ecclestone osztja a lapokat. Piech távozása után nincs már tiltás, de az Audi nem jön: a gyengébbek kedvéért el is mondták újra.

“A jelenlegi helyzet szerint az Audit egészen biztosan nem érdekli a Forma-1-be való belépés” – mondta az Audi szóvivője ezúttal a BBC-nek. A szóvivő szerint a meglévő Le Mans- és DTM-programok mellett nincs kapacitás a sportrészleg bővítésére.

Sokan árulkodó jelet látnak abban, hogy az Audi Sport tavaly év végén költözködésbe kezdett, az ingolstadti gyárból a közeli Neuburgba költözik a csapat. Ez azonban még Piech távozása előtt kezdődött, tehát a friss fejleményekkel nincs összefüggésben.

Kommentek

Hat Suzuki Ignis, amitől könnybe lábad a szemed

Ebben az esetben nem ítélkezünk, ha valakinek ebben a formában tetszik az Suzuki Ignis, akkor nincs mit tenni, a lényeg, hogy a tulaj boldog legyen.

Őszinte használt autók több mint 500 000 kilométerrel

Ebben a kategóriában sokkal több eladó darabot találnánk, ha nem volna nemzetközi sport a kilométerórák visszatekerése. De mivel valamilyen csoda folytán a legtöbb eladó 15-20 éves autó alig futott 150-250 ezer kilométert, így a kilométert bevalló sokat futott autók ritkák, akár a fehér holló.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.