F1: Még visszatérne a Le Mans-bajnok

De csakis komoly csapattal

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.29. 12.30

A tavaly a Caterhamnél beugrott háromszoros Le Mans-győztes André Lotterer nem zárja ki, hogy újra elkalandozzon a Forma-1-be.

A tavaly nyári tulajdonoscsere után lejtőre került Caterham a Belga Nagydíjon Kobajasi Kamui helyére a háromszoros Le Mans-győztes André Lotterert ültette, akit később azonban nem sikerült visszacsábítani.


A 32 éves német sztárversenyző spái futama ugyan gyorsan véget ért, és a Caterham sem nyújtott épp ideális első Forma-1-es élményt, de Lotterer azt mondja, megfelelő ajánlat esetén azért újra próbát tenne a száguldó cirkusszal:
“Attól függ, melyik csapatról lenne szó. Mezőny végi alakulat esetén minden bizonnyal nemet mondanék, de ha versenyképes csapatról lenne szó, akkor lenne kedvem hozzá. De ahhoz valami igazán komoly ajánlat kellene, hogy teljesen elhagyjam az Audit” – nyilatkozta a Motorsport.comnak. 
“Tavaly folytathattam volna még a Caterhammel Monzában és Abu-Dzabiban is, de inkább hagytam, hogy egyszeri beugrás maradjon a Belga Nagydíj, mert tudtam, hogy szponzorok híján sehova nem vezetett volna az egész.”


A tartóssági világbajnokság (WEC) mellett Japán vezető formaautós szériájában, a Super Formulában is sikeres Lotterer azért összességében jó élményként tekint a caterhames kalandra is:
“A pályafutásom megfelelő szakaszában adódott a lehetőség. Úgy éreztem, készen állok rá, mert a karrieremet már kiépítettem, semmi nem múlott azon a futamon, egyszerűen az élvezetről szólt. Jól esett a média érdeklődése is, meglepett, hogy mennyire felkapták, hogy egy 32 éves Le Mans-győztes száll be az F1-be. Elismerést kaptam.”

Kommentek

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.