F1: A sírig dolgozik a Williams-főnök

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.28. 14.30

Lánya szerint a Williams alapító-főnöke, Sir Frank sosem vonul nyugdíjba, utolsó leheletéig dolgozni fog.

Sir Frank Williams az 1970-es évek elején lépett be a Forma-1-be, 1977-ben pedig megalapította a ma is ismert csapatát. Az angol szakember egy 1986-os autóbalesetben megbénult, de ez sem tartotta vissza a munkától, azóta is az összesen 9 konstruktőri és 7 egyéni bajnoki címet szerzett csapat legfőbb irányítója.


Bár a Williams napi ügyeit már lánya, Claire viszi helyettes csapatfőnökként, úgy tűnik, az  most 73 éves alapító a sírig marad.
“Frank a csapatfőnök, mindig is ő volt és minidig is ő lesz, amíg egy napon arccal az íróasztalra borulva nem találjuk” – nyilatkozta Claire Williams a Guardiannek.
“Frank heti hét napon dolgozik, több időt tölt az irodában, mint sokunk. Imádja a munkáját, ez a szenvedélye. Frank mindig ott van, mindig ott lesz, esze ágában sincs visszavonulni. Nélküle nem is lenne ugyanaz a csapat” – folytatta. 
A Williams a korábbi évek szenvedése után 2014-ben, az átszervezéseknek és a Mercedes-erőforrásoknak köszönhetően visszatért az élmezőnybe, és egyelőre idén is a harmadik erőnek számítanak – még ha pénzügyileg egyelőre nem is olyan ragyogó a helyzetük. 

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.