F1: Hála istennek, Vettel is ember!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.04.24. 09.30

Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke védelmébe vette Sebastian Vettelt, akire bahreini hibái után azonnal ráugrott a sajtó.

Sebastian Vettel szokatlanul sok hibát vétett a Bahreini Nagydíjon, két kisebb és egy nagyobb rontása is volt, utóbbi miatt vezetőszárnyat kellett cserélni az autóján. Vettel az utolsó hibája miatt bukta a biztos dobogót, és végül csak ötödik lett Valtteri Bottas Williamse mögé beragadva.

Míg Bahrein előtt nem fukarkodott a dicsérő jelzőkkel az olasz sajtó, a villanyfényes verseny után azonnal jöttek a kritikák. “Bahreinben Vettel volt a második számú pilóta a Ferrarinál. Pontatlan, ideges, türelmetlen” – írta például a La Stampa. Vettel később azzal magyarázta a hibákat, hogy számára is rejtélyes okból bizonytalannak érezte az autó hátulját.

A csapatfőnök Maurizio Arrivabene nem csinált nagy ügyet az ötödik helyből. “Sebastian elkövetett néhány hibát, ezek nélkül akár mindkét pilótánk ott lehetett volna a dobogón” – mondta Arrivabene.

“De – hála istennek – Sebastian is ember, ahogy mindannyian. Olyan világban élünk, amely elég gyorsan felejt: nyert egy versenyt, két másikon a dobogón állt, és egy olyan csapat tagja, amely hihetetlen dolgot vitt véghez egyetlen tél alatt.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.