F1: Alonso évekig várhat a győzelemre

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.04.23. 13.30

A korábbi kétszeres bajnok Mika Häkkinen szerint nagy feladatot vállalt magára Fernando Alonso a McLarennél, hosszú ideig győzelmek nélkül maradhat a spanyol.

Fernando Alonso öt Ferrarinál töltött év után az idei szezonban csatlakozott a McLarenhez, ahol hosszú munka vár rá. A Honda ígéretes motort épített ugyan, de a megbízhatósága egyelőre pocsék, Mika Häkkinen szerint ráadásul ez sokáig így is maradhat.

A finn szerint Alonso nehezen marad majd motivált, ha elmaradnak a győzelmek. “Nagy feladatot vállalt magára a vadonatúj motorgyártóval és a technikai gondokkal” – vélekedett Häkkinen.

“Valószínűleg hosszú ideig tart majd, amíg a McLaren feljut a csúcsra. A wokingiak jól állnak erőforrásokkal, pénzügyileg stabilak és alapvetően nagyszerű csapatot alkotnak, jönnek majd a nagy eredmények – de csak jó sokára.”

“Nagy kérdés, hogy Fernando készen áll-e arra, hogy a következő két, három, netán négy évet úgy töltse el, hogy megint nem lesz lesz esélye a győzelemre?”

“Ez egy idő után nagyon unalmas lehet. Rengeteg a verseny, hosszú a szezon, állandóan utazni kell, ez nagyon igénybe veszi a versenyzőket. Vajon képes lesz így is motiválni magát?”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.