Räikkönen nyüszítve akart menekülni az F1-ből

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.04.22. 13.30

A spanyol Marca szerint a számára katasztrofális 2014-es szezon után Kimi Räikkönen komolyan fontolgatta az újabb visszavonulást.

Kimi Räikkönen tavalyi szezonja rendkívül rosszul sikerült a Ferrarinál, sehogy sem találta az összhangot az autóval, és végül óriási verést kapott Fernando Alonsótól. A finn versenyző a Bahreini Nagydíjon szerzett második helyével először állhatott dobogóra azóta, hogy visszatért a Ferrarihoz.

Spanyol lapértesülés szerint Räikkönent nagyon megviselték a tavalyi kudarcok. A Marca megbízható forrásokra hivatkozva azt írta, hogy a finn “komolyan fontolgatta” az újabb visszavonulást.

Räikkönen harci kedve 2015-re visszatért, de ehhez kellett az is, hogy James Allison olyan autót tervezett, amely fekszik a finn stílusának. Az idény kezdete óta Räikkönent szinte kicserélték a Marca forrása szerint.

“Feltétlenül maradni akar még legalább egy évet. Tavaly nagyon elkeserítette, hogy nem kapott olyan autót, amivel eredményes lehet, most teljesen más ember lett. Kivirult és izgatott” – írta a Marca.

Räikkönen egyetlen problémája, hogy Sebastian Vettel gyorsabb nála az időmérőn, annyival meg nem feltétlenül jobb a versenyen, hogy a kvalifikáción elvesztegetett pozíciókat visszaszerezze. “Az időmérős tempómon javítanom kell” – ismerte el Bahreinben a finn, akinek továbbra is remek a munkakapcsolata csapattársával.

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.