F1: A Lotus berágott Maldonado röhejes hibái miatt

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.04.21. 15.30

Pastor Maldonado esik-kel az idei szezonban, bahreini teljesítménye miatt már a Lotus is beszólt.

Pastor Maldonado röhejesebbnél röhejesebb hibákat vét az idei szezonban: Kínában nem találta el, hol kell behajtani a bokszba, Bahreinben pedig azért kapott öt másodperces időbüntetést, mert rossz helyre állt a rajtrácson (emiatt tartott a szokásosnál hosszabb ideig, amíg a pilóták megkapták a rajtjelet).

Maldonado bénázási szintjére jellemző, hogy még csak nem is előrébb, hanem hátrébb (a 16. helyett a 18. kockában) parkolt le a rajtrácson, a felügyelőknek azonban a magát hátrányosabb helyzetbe hozó pilótának ugyanúgy ki kellett osztaniuk a büntetést.

De nem ez volt Maldonado utolsó ostoba hibája a versenyen, a 41. körben, a második kiállásánál véletlenül lekapcsolta a motort, így a csapatnak újra kellett indítania. Mivel ez eltartott egy ideig, a fékek füstölni kezdtek, amire már ugrott is volna poroltóval az egyik pályabíró, úgy kellett elkergetnie a csapatnak.

Maldonado végül egy kör hátránnyal, a 15. helyen ért célba, miközben csapattársa, Romain Grosjean a hetedik hellyel újabb értékes pontokat hozott. A venezuelai egyértelmű kritikát kapott a csapattól.

“Pastornak nagyjából ugyanott kellene célba érnie, mint Romain-nak” – mérgelődött Alan Permane, a Lotus főmérnöke. “De mint mindig, az öt másodperces büntetéssel és a motor lekapcsolásával minden esélyét elveszítette arra, hogy normális eredményt hozzon.”

A teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy az utolsó kiállásáig Maldonado remek versenytempót futott, nagyjából Valtteri Bottas szintjét hozta. De ostoba hibákkal ez semmit sem ér.

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.