F1: Nincs dráma a McLarennél

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.04.20. 13.30

Noha az energia-visszanyerő rendszer hibája miatt Jenson Button nem tudott rajthoz állni a Bahreini Nagydíjon, a McLaren szerint nincs komoly probléma az autóval.

Nem elég, hogy Jenson Button műszaki hiba miatt nem tudott mért kört megtenni a bahreini időmérőn, a McLaren másnapra sem tudta megjavítani az autót, így az angol nélkül zajlott a futam. A hiba a már pénteken is gondokat okozó energia-visszanyerő rendszerrel volt, Eric Boullier csapatfőnök szerint nincs komoly baj.

“Igen, kihagytuk az időmérőt, és aztán a versenyt is, mert nem tudtuk megjavítani az autót” – mondta Boullier. “Ez önmagában drámai, de nincsenek drámai okok a háttérben.”

“Azt gyanítjuk, hogy egyes elemek futásteljesítménye túl magas volt, emiatt több kisebb probléma is jelentkezett. Semmi komoly hibát nem találtunk, csak kisebbeket, de kénytelenek voltunk a garázsban tartani az autót.”

Boullier-nek részben ellentmondott Araj Jaszuhisa, a Honda motorsportfőnöke. “Jelen pillanatban még nem tudjuk pontosan, hogy mi történt Jenson autójával, de elektronikai hiba volt” – mondta Araj.

“Nem tudom, ugyanarról a hibáról van-e szó, mint az első edzésen, de az elektronika hirtelen leállt.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.