Räikkönen: Még maradni akarok!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.17. 12.35

Kimi Räikkönen azt mondja, sosem érezte még magát ilyen jól a Ferrarinál, de a csapaton múlik, hogy 2016-ban is versenyez-e. Vettellel ideális partnerek egymásnak.

Kimi Räikkönen 2014-ben tért vissza a Ferrarihoz, de a tavalyi idénye siralmasan alakult. A finn idén a új autóval, és az új csapattárssal, Sebastian Vettellel az oldalán sokkal elégedettebbnek, motiváltabbnak és versenyképesebbnek tűnik.


A szerződése 2015 végén lejár, de arról hallani, hogy a Ferrari fontolgatja a hosszabbítást. A Forma-1 hivatalos oldalának adott interjújában ezt erősítette meg a 2007-es bajnok is.
“A csapaton múlik a dolog. Opciójuk van a hosszabbításra, tőlük kellene megkérdezni (mi lesz 2016-ban). De igen, szívesen maradnék – ha nem így lenne, most sem lennék itt. Jól akarok teljesíteni, ezért vagyok még mindig a Forma-1-ben.”
A Ferrarinál a Todt-korszak végén, majd Stefano Domenicali, végül Marco Mattiacci alatt is versenyző finn csakis dicsérni tudja a Ferrari új, Maurizio Arrivabene nevével fémjelezhető új éráját:
“Sosem volt még ilyen jó az atmoszféra a csapatnál, ez sokat elárul. Nagyon jól érzem magam” – szögezte le.


Räikkönen a Vettellel közös munkáról is beszélt:
“Nem más, mint bármelyik eddigi csapattársam. De azt hiszem, jó páros vagyunk. Képesek vagyunk megbeszélni a dolgokat, ami fontos, és mindketten előrébb akarjuk juttatni a csapatot. A pályán kívüli kapcsolatunk ettől nem lett szorosabb, itt a munkánkat végezzük, de az könnyen megy.”
“Az is előny, hogy egyikünk sem intrikus alkat, szóval ha adódik valami, akkor egymás között rendezzük, nincs szükség közvetítőkre. De nincs semmilyen problémánk és szerintem nem is lesz. Persze a jövőt senki sem ismeri.”
A csapathoz idén érkezett Vettel is támogatja Räikkönen megtartását, szívesen dolgozik a barátjával:
“Jó a kapcsolatom Kimivel, jobb, mint bármelyik eddigi csapattársammal volt. Szerintem nagyon jól dolgozik, és a csapat is tudja ezt. És tavaly valójában közelebb volt Fernando Alonsóhoz, mint ahogy arra emlékeznek. A szerződésének részleteit nem ismerem, de az F1-ben mindig van kereslet a gyors és tapasztalt versenyzőkre, szóval a saját kezében van a jövője.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.