F1: Teljesen fel kell újítani a Hungaroringet

Nem lehet halogatni a modernizálást

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.04.13. 13.50

A Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója, Gyulay Zsolt szerint elkerülhetetlen, hogy pár éven belül teljesen felújítsák a Forma-1 magyar helyszínét.

A Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója, Gyulay Zsolt az InfoRádió Aréna című műsorának nyilatkozott a július végén következő, 30. Forma-1-es Magyar Nagydíj kapcsán.
“Nem lehet toldozgatni-foltozgatni a Hungaroringet, néhány éven belül az egész létesítmény újjá kell építeni” – mondta. “A Hungaroring májusban a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium asztalára teszi a létesítmény felújításának, akár újjáépítésének tervét – tette hozzá.


Gyulay jelezte, hogy csak a pályacsík szeptemberi-októberi újraaszfaltozása 7-800 millió forintba kerül, de a kerítések cseréje is hasonlóan költséges lehet. Az épületrészeket és a lelátókat sem lehet sokáig toldozni-foltozni, a Hungaroring vezére egy újjáépített, modern létesítményt tervez.
A felújításra szükség is van, ugyanis az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone elvárja a régi, európai létesítményektől a modernizálást, az új, közel-keleti és ázsiai “luxuspályák” magasra emelték a lécet az elmúlt évtizedben.
Gyulay szerint a külföldi példákat is meg kell vizsgálni, túlzásokba azonban nem esnének. Hozzátette, hogy az esetleges olimpiai rendezés egyik helyszíne is lehetne az újjáépített pálya, és hosszabb távon otthonává válhat akár a szlalom kajak-kenunak, akár a triatlonnak.
A Formula-1-es Magyar Nagydíj szempontjából kifejezetten előnyös, hogy sem előtte, sem utána hetekig nem rendeznek versenyt – emlékeztetett Gyulay arra, hogy pénzügyi nehézségek miatt törölték az idei Német Nagydíjat, így a Brit Nagydíj után három- a Belga Nagydíj előtt négyhetes szünet előzi meg és követi a hungaroringi futamot.
Forrás: InfoRádió

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.