F1: Rosbergék lezárták a sanghaji ügyet

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.13. 09.40

A Kínai Nagydíj után csapattársára, Lewis Hamiltonra panaszkodó Nico Rosberg videoüzenetekben tájékoztatta a szurkolókat.

A Kínai Nagydíj után a 2. helyen beérő Ncio Rosberg azzal vádolta győztes csapattársát, Lewis Hamiltont, hogy a címvédő szándékosan lassan vezetett, hogy ezzel a németet Sebastian Vettel “karmai közé” lökje, és ellehetetlenítse a Mercedesen belüli csatát.


A nyilatkozatháborúban Hamilton végig kitartott amellett, hogy ő nem is foglalkozott Rosberg versenyével, csak a saját győzelmére koncentrált, és a csapat megbeszélése után is ebben maradtak.
A sanghaji reptéren várakozó Nico Rosberg twitteres videoüzenetekben tisztázta és zárta le az ügyet a nagyközönség felé:
“Egyértelműen feszült volt a hangulat a futam után, de tartottunk egy jó megbeszélést, konstruktív kritikákkal, és mostanra mindannyian lezártuk az ügyet, Bahreinre koncentrálunk” – mondta.

Hamilton a futam után azzal érvelt, hogy Rosberg előzhetett volna, ha akart, és egy szurkolója “LewisHamilton HU” a Twitteren is nekiszegezte ezt a németnek. “Azt hiszed, hogy jobb volt a versenytempód Lewisénál? Akkor miért nem tettél semmit, hogy megszerezd a vezetést? Végig csak picsogtál…”


“Azt írod, picsogtam. Rendben, tiszteletben tartom a véleményedet, és a jövőben igyekszem észben tartani és méltóságteljesebben viselkedni” – kezdte Rosberg. “Ami a kérdés második felét illeti, hogy miért nem próbáltam megelőzni Lewist, nos, az első etapon próbálkoztam, de nem ment, csak a gumijaim purcantak ki, így a második etapon nem lett volna értelme ugyanezzel próbálkozni, ugyanis Vettel ott volt mögöttem és a 2. helyemet kockáztattam volna. Megint kicsináltam volna a gumikat, Vetelnek pedig nagy esélye lett volna megelőzni. Az egyetlen esélyem a Lewisszal való küzdelemre, a futam megnyerésére a verseny végén lehetett volna, erre készültem.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.