F1: Hamiltonnak elmaradt a katarzis

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.04.12. 10.08

Lewis Hamilton és Sebastian Vettel elégedetten nyilatkozott a Kínai Nagydíj után, Nico Rosbergnek nem volt esélye csapattársa ellen. A dobogósok nyilatkozatai.

Lewis Hamilton (1.): “Fantasztikus munkát végzett a csapat, jó, hogy ilyen sima volt ez a hétvége. Nagyon kezes volt az autó, jó helyről indulhattam, onnan csak vigyáznom kellett az előnyömre és a gumikra. Sok maradt a gumiban a végén, még jobban is tudtam volna nyomni. A biztonsági autó senkinek sem volt jó, elmarad a katarzis, ha mögötte érünk célba, de a lényeg, hogy senki nem sérült meg. Sikerült talpra állnunk az utolsó futam után, javítottunk az autón, nagyon örülök, hogy ilyen jó munkát végeztünk.”

Nico Rosberg (2.): “Ez a verseny most így sikerült. Megtettem mindent, próbáltam utolérni Lewist, még kockáztattam is, de ez nem jött be: ilyenkor hamar elkoptattam a gumikat. Jó, hogy mögöttünk maradt a Ferrari, nagyon fontos a csapat számára, hogy visszatértünk az élre.”

Sebastian Vettel (3.): “Rendben volt a verseny, a lágyabb gumi jobban működött nálunk, azzal nagyobb nyomást tudtunk gyakorolni a Mercedesre. Próbálkoztunk mindennel, de nem sikerült eléjük kerülnünk. A közepes gumin jobbak voltak, onnantól csak a dobogó megtartása volt a cél. Háromból három dobogó, nagyon jól érzem magam eddig, elégedett vagyok a helyzetemmel, nagyon szeretek együtt dolgozni a csapattal.”

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.