F1: Hamilton tarolt, Alonso lerobbant

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.11. 07.30

A Kínai Nagydíj utolsó edzéséni is Lewis Hamilton volt a leggyorsabb, mögötte csapattársa és a Ferrarik. A Red Bull a fékekkel szenved, Alonso egy körig sem jutott.

A péntekinél melegebb körülmények között zajlott a Kínai Nagydíj utolsó, egyórás szabadedzése Sanghajban.
Az élen a papírforma érvényesült: Lewis Hamilton harmadszorra is az első helyen zárt, majd két tizeddel hátrébb csapattársa, Nico Rosberg következett. A Ferrarinál csapaton belül ugyanekkora különbség volt Sebastian Vettel javára Kimi Räikkönennel szemben, a Mercedestől viszont 7-8 tizedre vannak, a pole-ra minden bizonnyal nem lesznek veszélyesek a vörösök.


Papíron jól mutat, hogy a Red Bull az 5-6. helyen, a harmadik erőként szerepel, de a Milton Keynes-ieknél továbbra is bajok vannak a fékekkel, Danyiil Kvjat az edzés végén megint kénytelen volt “lábujjhegyen” körözgetni, miközben a garázsban Ricciardo autóját hűtötték hosszasan a ventilátorokkal.
 
A top10-be befért még mindkét Toro Rosso, közöttük (8.) a williamses Valtteri Bottas, valamint a lotusos Romain Grosjean is. 
Érdemes kiemelni, hogy a 10. helytől lefelé elképesztően szoros a mezőny, Grosjeant és a 17. helyen zárt Sergio Perezt kevesebb mint négy tized választotta el.


Az edzésen Fernando Alonso nem vezetett, pontosabban installációs körén mindössze négy kanyarig jutott, amikor valamilyen motorhiba miatt le kellett állnia. A modern erőforrások bonyolultsága miatt egyelőre az sem biztos, hogy az időmérő kezdetére javítható-e az autó.
A Kínai Nagydíj kvalifikációja 9 órakor kezdődik.
Kínai Nagydíj, 3. szabadedzés, Sanghaj, 2015.04.11. 

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.