F1: Alonsóéknak a Q2 a cél

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.10. 14.30

A McLaren pilótái szerint megint sokat fejlődött az autó, az időmérőn reális cél lehet majd a Q2-be jutás szombaton. A versenytempó azért még gyenge.

A McLaren a Kínai Nagydíj szabadedzésein javulást mutatott fel, délután Fernando Alosno a 12., Jenson Button pedig a 10. idővel zárt Sanghajban. A helyezés egyelőre nem reprezentatív, de az biztos, elégedettek voltak.


“Azt kétlem, hogy a Q3-ba érhetnénk, realistán kell néznünk, szombatonként, az időmérőre a többiek még feljebb tekerik a motort. Láthattuk Ausztráliában és láttuk Malajziába is, szóval, nem hiszem, hogy a Q3 lehetséges lenne számunkra. Holnap egyértelműen a Q2 a cél, aztán pedig a pontszerző helyekhez közelebbi célba érés a versenyen” – mondta Alonso.
Button egyetértett: “Igen, a Q2 a reálisabb, egyértelműen az, persze ki tudja, mi lesz holnap.”
“Elég jónak tűnt az autó, de ezt az is magyarázhatja, hogy nekünk sikerült kihozni belőle a maximumot, míg másoknak talán még nem. De akkor is, jó vezetni, főleg a lágy gumikon. Az egykörös tempónk jobbnak tűnik, mint a hosszabb etapok, ami pont a fordítottja annak, ami Malajziában volt. Szerintem holnap tudunk még ezen is javítani. A mai helyezéstől függetlenül jónak tűnik az autó, várom a hétvége folytatását” – magyarázta a 2009-es bajnok. 
Az idei második versenyhétvégéjét kezdő Alonso szerint határozott és folyamatos a fejlődés, ezt kell fenntartaniuk.


“Nagyon pozitív volt ez a péntek, mindkét edzést élveztem. Délelőtt végigvittük az aerodinamikai programot, délután pedig a beállításokra koncentráltunk. Az össze ide hozott fejlesztés úgy viselkedik, ahogy reméltük, segítségükkel közelebb is kerültünk a középmezőnyhöz. Nagyon biztató, hogy egyértelműen a jó irányba haladunk, a kérdés csak az, hogy mikor leszünk igazán versenyképesek.”
“Nyilván mi jóval mélyebbről indultunk a szezon elején, így könnyebb is gyorsan fejlődni, de csapat tényleg minden erejével a javulásra koncentrál, igazán lenyűgöző.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.