F1: Júniusban jöhet a javított Force India

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.08. 13.30

A Force India inkább biztosra megy, a silverstone-i csapat Monaco helyett egészen a június végéig, Ausztriáig vár az autó B verziójának pályára küldésével.

A Force India komoly lépéshátránnyal vágott neki a 2015-ös Forma-1-es idénynek, a pénzügyi nehézségek, a Brackley-ből Kölnbe áthelyezett szélcsatornás munka, a csak az utolsó tesztre megérkező autó összességében garantálta, hogy a csapat ne legyen versenyképes.
Korábban úgy hírlett, hogy a VJM08-asból már a május végi Monacói Nagydíjra elkészítenek egy javított, B verziót, de most kiderült, hogy egészen június végéig kell majd várni erre, addig kell kitartani, a felszínen maradni.


“Sajnos a szélcsatornás költözés egy kis visszalépést jelentett, és úgy gondolom, hogy az idény közepéig nem is kerül közelebb az élmezőnyhöz a csapat” – nyilatkozta a helyettes csapatfőnök, Bob Fernley. 
“A fejlesztés jól halad, de az eredményeket valószínűleg csak Ausztriában látjuk majd. Igazi B-autó jön, komoly fejlesztési csomag érkezik majd. Úgy voltunk vele, hogy addig valahogy kihúzzuk, és akkor jön jön majd a frissítés. Azt nem állítom, hogy az élmezőnybe kerülünk vele, de remélhetőleg a visszatérhetünk a minket megillető helyre, a mezőny sűrűjébe.”
“Az Osztrák Nagydíj ideális lesz, mert utána (június 23-24-én) lesz a teszt, lehetőségünk lesz tovább csiszolgatni az autót. Logikusabb ez, mint kapkodni, hogy Monacóra kész legyen, de aztán semmi hasznát ne vegyük. Utána pedig Montreal jön, szóval ésszerűbb egy kicsit tovább nyelni, hogy aztán sikeresebb legyen a program.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.