F1: A Toro Rossónak nem számít, hogy a Red Bullt veri

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.08. 10.35

A Toro Rosso két forduló után az anyacsapat előtt áll a bajnokságban, és ha telik az erejükből, akkor nem is fogják előrébb engedni őket.

A Red Bull kisebbik csapata, a Toro Rosso 2015-ben új, szuperfiatal és szupertehetséges párossal vágott neki az idénynek, célként pedig a konstruktőri 5. hely megszerzését tűzték ki. 


Két forduló után ott is állnak, míg az anyacsapat, a Red Bull Racing egy ponttal mögöttük a 6. A faenzai alakulat főnöke, Franz Tost azt mondja, hogy bizonyítási kényszer ilyen tekintetben nincs bennük, de ha telik az erejükből, akkor bizony szeretnék is maguk mögött tartani a Milton Keynes-ieket.
“Nem az a célunk, hogy a Red Bull előtt végezzünk, a célunk az, hogy az idény végén a konstruktőri bajnokság 5. helyén zárjunk. Hogy ki van mögöttünk, az nem érdekel. Ha nem hozzuk a pontokat, akkor nem érhetjük el a célt” – szögezte le az Autosportnak.
A Toro Rosso technikai igazgatója, James Key óvatosan bizakodó a folytatást illetően, reméli, hogy az idény későbbi szakaszában sem rázzák le őket könnyen a nagyobb csapatok.


“Az emberek hitetlenkedtek egy kicsit, amikor kitűztük az idei célt, de mi tudtuk, hogy jelentős előrelépést értünk el a tél folyamán, ugyanakkor nem bíztuk el magunkat. Úgy éreztük, hogy nagyjából elég versenyképes autót hoztuk össze ahhoz, hogy kb. az 5. helyért küzdhessünk.”
“Ehhez nagyobb, komoly erőforrásokkal rendelkező csapatokkal kell versenyre kelnünk, ami nem könnyű, de meg kell próbálnunk. A fő, hogy mostanra mindenki hihet benne, hogy tisztességes munkát végeztünk, pszichológiai szempontból ez nagyon sokat számít.”
“Természetesen hátrafelé is figyelnünk kell, a McLaren még nem oldotta meg a problémáit, a (Honda) erőforrást folyamatosan fejleszteni fogják az év során. A riválisok mind komolyan fognak fejlődni – nem feledkeztünk meg erről. De épp ezért az európai (szakaszra szánt) fejlesztéseinken már tavaly novemberben elkezdtünk dolgozni, rendben is vannak, sok dolog jön majd.”

Kommentek

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

Arab uralkodónak öltözött Felipe Massa

Royal Family Massah – írta a családjáról készült fotó alá a brazil Forma-1-es pilóta.

F1: Nagyon csúnyát mondtak Rosbergről

Úgy tűnik, Jacques Villeneuve nem tartja sokra Nico Rosberget amiatt, hogy a német a bajnoki címét követően visszavonult.

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Hazatért végre az utolsó Ikarus

Tizenöt évig szolgált külföldön a magyar ritkaság, de most már végleg itthon marad.

Szexi tánc okozott tragédiát

Meggondolatlan kamaszlány szexinek tartott táncba kezdett a közlekedő autók mellett, meg is lett az eredménye.

Üzemanyagcellás kamiont tesztel a Toyota

A Los Angeles-i kikötő és környéke extrém teherforgalmát kívánja környezetbarátabb mederbe terelni a Toyota.

Dühös tulajdonosok perelik a Teslát

Csoportos keresetet adtak be a Tesla ellen a cég kaliforniai ügyfelei. Állításuk szerint életveszélyes kísérletbe kényszerítette  őket a cég az Autpilot szoftver idő előtti aktiválásával.

Nem tetszik a KRESZ-tábla? Beperelheted a kihelyezőjét

Jövőre jogi lehetőség nyílik az autósok, gyalogosok, vagy bárki számára, hogy levetethessék a nekik valamilyen okból nem tetsző KRESZ-táblákat.

Szégyen, ebből nagy baj lesz Vitézy szerint

Szégyen, lépkedünk vissza az időben – állítja Vitézy Dávid volt BKK-vezér egy óbudai buszsáv megszüntetéséről. Szerinte Budapest távolabbi pontjai is megérzik majd a rossz döntés következményeit egészen Kőbányáig.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.