F1: A Ferrariból merít reményt a Manor

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.08. 17.30

A szepangi célba érés után a Manor bizakodva, felkészültebben érkezik a hétvégi Kínai Nagydíjra, a Ferrari formajavulása pedig további reményeket nyújt a kiscsapatnak.

A 2015-ös Forma-1-es idénykezdet előtt feltámasztott Manor Marussia-csapat a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon ugyan még nem volt képes pályára küldeni az autóit, de Malajziában Roberto Merhi már teljes versenytávot futott.
A kiscsapat a hétvégi Kínai Nagydíjra felkészültebben, bizakodva érkezik.
“A Szepangban teljesített versenytávnak köszönhetően a begyűjtött adatok felhasználásával elindítottuk a 2015-ös fejlesztési programunkat, alig várjuk, hogy a gyakorlatban alkalmazhassuk a tanulságokat. A malajziai hőség és páratartalom után a sanghaji hűvös körülmények komoly kontrasztot jelentenek, de mindig jó Kínába jönni, különösen olyan lenyűgöző pályára, mint a sanghaji” – magyarázta a csapatfőnök, John Booth.


A kiscsapat elnök-sportigazgatója, Greame Lowdon a motorszállító Ferrari idei formajavulása kapcsán különösen bizakodó a folytatást illetően, mert bár egyelőre még a 2014-es motorokat használják a módosított 2014-es autóban, amint kész az idei kasztni, bekerülhet a sokkal-sokkal ütőképesebb új erőforrás is.
“A Ferrari a Forma-1 történetének legeredményesebb motorgyártója. Nagyszerű látni, mennyit fejlődtek idénre. A Ferrari partnere (a Sauber) teljesítménye is mutatja, mennyit számít ez a javulás. Úgy gondolom, hogy kiemelkedő munkát végeztek a Ferrarinál, nagyon örülök ennek, emellett számunkra is hatalmas segítséget nyújtottak. Jó volt látni, hogy Malajziában learathatták a munka gyümölcsét” – utalt Sebastian Vettel futamgyőzelmére.

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.