A Forma-1 kizárólagos gumiszállítója, a Pirelli motorsportfőnöke, Paul Hembery a Guardiannek adott interjút. A gumis szakember szerint az F1-et sokkal vonzóbbá kellene tenni a nézők számára, többek között azzal, hogy a versenyzőkből igazi, közismert, könnyen azonosítható szupersztárokat faragnak.
“Szeretném, ha pilóták igazi hősökké válnának. A szurkolók hősöket akarnak követni, és szeretnék, érezni, hogy ténylegesen jelent valamit, amikor a kedvencük győz. A NASCAR-ban a versenyző a király, még a sereghajtó is szupersztár, többmilliós szerződéssel a zsebében. Szeretném, ha az F1-ben is ilyen megbecsülés övezné a pilótákat!”


“A versenyzőknek olyan nemzetközi sztárrá kellene válniuk, mint például David Beckham. Ha az emberek a kocsmában ülve látják, hogy Lewis Hamilton megnyeri a futamot, örülnek, de ugyanakkor azt is gondolják, hogy abban a Mercedesben ülve öt másik versenyző is ugyanezt az eredményt hozta volna, ez pedig nem jó.”
Hembery szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) két jó lépést már tett a versenyzői “kultusz” építését illetően, az állandó rajtszámok és a sisakfestések 
Viszont a pilóták nem értik, miért hülyeség állandóan cserélgetni a sisakfestést, egyre csak nyavalyognak emiatt” – utalt például Lewis Hamilton szepangi panaszkodására.
A gumiszállító főnöke emellett a Forma-1 jelenlegi állapotáról és az esetleges változásokról, a “show javításáról” is beszélt. A Pirellinél nem bánnák az újításokat, de szeretnének tisztán látni.


“A péntek esti időmérő például jó ötlet lenne, akkor is van valami tét, és a versenyszervezők is eladhatnak valamilyen terméket. Aztán mondjuk egy sprintverseny szombaton, egy plusz termék, így a nézők szombaton is láthatnának valami eredményt, dobogós ceremóniát.”
“Nem a mi dolgunk, hogy megmondjuk, min kellene változtatni, de az világos, hogy változásra van szükség. Nagyon szeretnénk tudni, mi következik 2017-ben, amikor a következő szerződésünkről kell gondolkodni. Szeretnénk tudni, mi a terv.”
“Ez itt show business. Egyesek nem szeretik ezt, de ha nem nyújtunk szórakozást, akkor az emberek nem nézik az F1-et, a szponzorok nem fognak jönni, ördögi kör. A jelenlegi üzleti modell egyértelműen nem jó mindenkinek. Változás kell, viszont a változások a jelenlegi rendszerben nagyon nehézkesen, lassan történnek. Túl sok ellenérdekelt fél van a döntési folyamatban.”
“Valakinek ki kell állnia, hogy márpedig ez és ez lesz. Nem pocsékolhatunk el egy újabb évet a nagy kompromisszumkereséssel.”