F1: A Renault szezonja csak Malajziában indult

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.04.03. 12.40

A Renault egyik F1-es főnöke szerint Kínában már összeállhat a csomag és indulhat a móka, innentől inkább a Red Bullon múlik, hova jutnak.

A Renault-nál hangsúlyozzák, hogy a pocsék kezdés ellenére egyáltalán nem mondtak le a 2015-ös idényről. A kapkodva bedobott fejlesztések miatt siralmasan alakult melbourne-i szereplés után a francia gyártó és a Red Bull látványosan egymásnak rontott, de úgy tűnik, mostanra inkább előre tekintenek. 
A Renault Sport F1 ügyvezetője, Remi Taffin azt mondja, megérti a Red Bull panaszait, és javulást is ígér, de hangsúlyozza, hogy a versenyképesség mindkét félen múlik. Ha a csapat képes javítani az autó problémáin, akkor jöhetnek az eredmények.


“Visszalépés volt ez a Red Bull számára, elszoktak tőle, hogy ennyire hátul legyenek az autóik” – utalt arra, hogy a Maláj Nagydíjon csak a 9-10. helyet hozta a csapat, még a Tro Rosso is verte őket. “Két verseny volt eddig, a Red Bull pedig nem tudta megmutatni, mit is érhetne el.”
“Ausztráliában ez részben a mi hibánk is volt, Szepangban a mi oldalunkon már jobban mentek a dolgok, és már láttuk előjeleit annak, hogy mire is lehet majd képes a Red Bull-Renault. Számunkra tulajdonképpen csak Malajziában indult a szezon.”
“Kínára a Red Bull is megoldja majd a maga problémáit, és akkor indulhat a móka. Nyilván nem azt mondom, hogy futamot nyerünk, de komoly fejlesztési potenciálunk van mind az erőforrás, mind az autó tekintetében. Nem véletlenül lettünk konstruktőri bajnokok zsinórban négyszer. A Red Bull hagyományosan jó az autó fejlesztésében, előbb utóbb meglesznek ennek az eredményei.”

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.