F1: A Hondának több segítség kell a McLarentől

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.03.30. 16.30

Lassan összecsiszolódik a McLaren és a Honda, de a csapatfőnök Eric Boullier szerint vannak még területek, amelyeken dolgozni kell.

A McLaren és a Honda is keményen dolgozik azért, hogy újra sikeres csapatot építsenek fel közösen, a közös munka elején természetesek a nehézségek. Noha Malajziában már jobbnak tűnt a csapat tempója, egyik autó sem jutott el a célig, Fernando Alonso és Jenson Button két különböző hiba miatt estek ki.

“Csapatként olyan kilencven százalékosak vagyunk jelenleg” – ismerte el Eric Boullier csapatfőnök, hogy vannak még nehézségek. “A maradék tíz százalék abból adódik, hogy két teljesen különböző kultúrát kell összehangolnunk.”

Noha ilyesmi már nem fordulhat elő, az El Pais felidézett egy esetet az első, jerezi tesztről, ahol a McLaren és a Honda emberei annyira nem értették meg egymást, hogy kétszer is beindították úgy a motort, hogy nem volt benne olaj.

“A Honda felismerte, hogy több segítségre van szüksége tőlünk. Nem magával a motorral, hanem a kommunikációval és a körítéssel kapcsolatban.”

Alonso mindenesetre optimista, hisz a közös munka sikerében. “A kiállásom előtt egy Red Bull-lal és egy Toro Rossóval harcoltam, miután megelőztem Sergio Perezt. Három nappal ezelőtt ez elképzelhetetlen lett volna.”

“Egy kicsit minket is meglepett, hogy képesek voltunk harcolni a többiekkel. Még nem tudom pontosan, mi történt az autóval, de egy normális téli tesztszezonban megtaláltuk volna ezeket az apró hibákat.”

“A visszatérés nem volt könnyű ebben a melegben, megviselt a hőség, de gond nélkül képes lettem volna befejezni a versenyt. Egy kicsit többet kell edzenem Kína előtt, mert a kanapén való ücsörgés nem volt éppenséggel a legjobb felkészülés.”

“Türelmes vagyok, az elejétől fogva tisztában voltam azzal, hogy ha újra nyerni akarok, valami másba kell belefognom. Meg fogjuk csinálni közösen a Hondával!”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.