F1: A Hondának több segítség kell a McLarentől

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.03.30. 16.30

Lassan összecsiszolódik a McLaren és a Honda, de a csapatfőnök Eric Boullier szerint vannak még területek, amelyeken dolgozni kell.

A McLaren és a Honda is keményen dolgozik azért, hogy újra sikeres csapatot építsenek fel közösen, a közös munka elején természetesek a nehézségek. Noha Malajziában már jobbnak tűnt a csapat tempója, egyik autó sem jutott el a célig, Fernando Alonso és Jenson Button két különböző hiba miatt estek ki.

“Csapatként olyan kilencven százalékosak vagyunk jelenleg” – ismerte el Eric Boullier csapatfőnök, hogy vannak még nehézségek. “A maradék tíz százalék abból adódik, hogy két teljesen különböző kultúrát kell összehangolnunk.”

Noha ilyesmi már nem fordulhat elő, az El Pais felidézett egy esetet az első, jerezi tesztről, ahol a McLaren és a Honda emberei annyira nem értették meg egymást, hogy kétszer is beindították úgy a motort, hogy nem volt benne olaj.

“A Honda felismerte, hogy több segítségre van szüksége tőlünk. Nem magával a motorral, hanem a kommunikációval és a körítéssel kapcsolatban.”

Alonso mindenesetre optimista, hisz a közös munka sikerében. “A kiállásom előtt egy Red Bull-lal és egy Toro Rossóval harcoltam, miután megelőztem Sergio Perezt. Három nappal ezelőtt ez elképzelhetetlen lett volna.”

“Egy kicsit minket is meglepett, hogy képesek voltunk harcolni a többiekkel. Még nem tudom pontosan, mi történt az autóval, de egy normális téli tesztszezonban megtaláltuk volna ezeket az apró hibákat.”

“A visszatérés nem volt könnyű ebben a melegben, megviselt a hőség, de gond nélkül képes lettem volna befejezni a versenyt. Egy kicsit többet kell edzenem Kína előtt, mert a kanapén való ücsörgés nem volt éppenséggel a legjobb felkészülés.”

“Türelmes vagyok, az elejétől fogva tisztában voltam azzal, hogy ha újra nyerni akarok, valami másba kell belefognom. Meg fogjuk csinálni közösen a Hondával!”

Kommentek

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

Két percig küzdött a tankolással a srác egy hazai önkiszolgáló benzinkúton

A fiatal srác nem tudott megbirkózni a tankolás feladatával, és mivel önkiszolgáló kút szerepel a felvételen, így a személyzet segítségére sem számíthatott. Kétpercnyi elkeseredett küzdelem után feladta a harcot, és tankolatlanul távozott.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Tudod, mi az a lekaparható rész a jogsi hátulján?

Mindenki tudja, hogy a jogosítványán van egy kaparós sorsjegy rubrika, de azt csak nagyon kevesen, hogy ez pontosan mit is takar. Most képbe hozunk.

Rendőri felvezetést kapott Budapesten egy terhes hölgy és az apuka

A felvétel nem friss, ettől függetlenül le a kalappal a rendőrök előtt.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.