F1: A Toro Rosso megérdemelten verte a Red Bullt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.29. 13.15

A Red Bull Racing keserves vasárnapot élt át Szepangban, nem elég, hogy Vettel győzött a Ferrarival, még saját fiókcsapatuk is verte őket két újonccal.

A Red Bull szenvedése tovább folytatódott a Maláj Nagydíjon is: miközben a Ferrarihoz átigazolt Sebastian Vettel erőből győzött a vörös autóval, a tavalyelőttig domináló alakulat két autója csak az utolsó két pontszerző helyen ért be (pedig a 4-5.helyről kezdtek), méghozzá fiókcsapatuk, a Toro Rosso két újonca által vezetett járgányai mögött.
“Megérdemelten vertek meg minket, ma jobbak voltak nálunk” – ismerte el a Red Bull főnöke, Christian Horner. “Nagyszerű munkát végeztek ma, mi ugyanakkor messze nem tartunk ott, ahol kellene.”

A csapatfőnök Vettel előtt is kalapot emelt: “Ha tehetek egy személyes megjegyzést, Sebastian fantasztikus volt – klasszikus Vettel-szereplést láthattunk ma. Jól kezelte a gumikat, más stratégiát vitt végig, és a Ferrari is elképesztően kímélte az abroncsokat. Ahogy már annyiszor láthattuk, ha Sebastian egyszer az élre áll, akkor nagyon tudja, mit kell tenni. Újra formában van, visszatért az önbizalma. Azért remélhetőleg hamarosan mi is meg tudjuk majd izzasztani!”
F1: A Toro Rosso megérdemelten verte a Red Bullt 1
Száz szónál is többet mond
Ami Red Bull saját (le)szereplését illeti, Horner a szemmel is jól látható fékproblémákra hivatkozott.
“Nagyon elkeserítő délután. Daniel (Ricciardo) első szárnya már az első kanyarban megsérült, aztán a biztonsági autó mögötti és a mezőny sűrűjében való futás miatt elszálltak a hőmérsékletek. Mindkét autón fékproblémák adódtak, hogy őszinte legyek, a futam második felében már csak a fékeket próbáltuk életben tartani. Ki kell derítenünk a problémák okát.”
“A rajttól kezdve hiányzott a tempónk, a Kínai Nagydíjra ezt rendeznünk kéne. Pozitívum, hogy a motor vezethetősége javult, a Renault és a csapatunk szakemberei jól reagáltak, egyszerűen csak hatékony műszaki munkával ki kell iktatnunk a ma tapasztalt problémákat.”

Kommentek

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Százezerszer büntették meg az autósokat

Közel kétmilliárd forintot kellett fizetniük tavaly az autósoknak a fővárosi közterület-felügyelők intézkedései után. Olyan 70 ezer helyszíni bírságot róttak ki rájuk, bő 36 ezer alkalommal szereltek fel kerékbilincset, és közel 4600 autó elszállítását kezdeményezték.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.