Vettel: Megnyerhetjük a versenyt!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.03.28. 11.53

Nico Rosberg elégedetlen volt a Maláj Nagydíj időmérőjén szerzett harmadik helyével, de reméli, hogy a rajtnál tud javítani. Az első három nyilatkozatai.

Lewis Hamilton (1.): “Elég jól sikerült az első köröm, pedig nem voltak egyszerűek a körülmények. Amikor kimentünk a pályára, az tulajdonképpen egy út volt az ismeretlenbe, nem is akartam túl sok kockázatot vállalni, hogy legyen egy biztos köridőm. A következő körömbe aztán belehibáztam, de összességében jó munkát végeztünk. Örülök, hogy a csapat mindkét autója bekerült az első háromba.”

Sebastian Vettel (2.): “Nem lehet tudni, mi lesz holnap, ha esik, az ismét megkavarhatja a kártyákat. Érdekes időmérő volt, jó volt vezetni az autót: szárazon, vizen, mindig jól viselkedett. A hosszú etapjaink jók voltak pénteken, jó formában vagyunk, de tudjuk, hogy nehéz lesz megverni a Mercedest. De azért vagyunk itt, hogy nyerjünk, meglátjuk, mit tehetünk. Lehet, hogy kicsit közelebb kerültünk hozzájuk, de ez csak holnap derül ki.”

“Képesek lehetünk a győzelemre holnap, de ez sok mindentől függ, a tényezők nagy része ráadásul megjósolhatatlan. Ha az eső jó időben jön, abból profitálhatunk, de ugyanígy ellenünk is játszhat. A tempónk nem rossz, de a realitás az, hogy a Mercedes előnyben van, ez az előny pedig nem illant el egyik pillanatról a másikra.”

Nico Rosberg (3.): “Nem vezettem ma elég jól, és ez bosszant egy kicsit. A harmadik hely nem túl jó eredmény, de így sikerült. Érdekesek voltak a körülmények, mert a vizes pálya ellenére egész nagy volt a tapadás, nem is emlékszem, mikor volt utoljára ilyen. A tiszta oldalról indulok, ez legalább segíthet, hogy a rajtnál lehagyjam Sebastiant.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.