A Red Bull megvehetné a Forma-1-et

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.28. 18.30

Az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone azt mondja, hogy szerinte a Forma-1 kereskedelmi jogainak tulajdonosa, a CVC befektetési csoport eladná részvényeit a Red Bullnak.

A német nyelvű sajtóban – többek között a német Auto Motor und Sportban, a svájci Blickben és az osztrák Österreichban – pénteken röppent fel, hogy a Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz a Forma-1 kereskedelmi jogainak megvásárlását fontolgatja (miután megszabadul a csapataitól).


A spekulációval a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is szembesítették szombaton Szepangban, ő pedig egyáltalán nem tartja kizártnak, hogy a többségi tulajdonos, a tőzsdére vitellel évek óta hiába próbálkozó CVC hajlana az üzletre.
“Én nagyon örülnék, és a CVC is örülne. Ők cégek vásárlásával és eladásával foglalkoznak, szóval ha valaki jó ajánlattal kopogtat, akkor szerintem biztosan benne lennének az üzletben. Nem is lenne választásuk” – mondta a CVC alkalmazásában álló kisember.
A Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner burkoltan szintén célzott ilyesmire, amikor a csapatvezetők hagyományos pénteki sajtótájékoztatóján szóba került az F1 költségeinek örökzöld témája.
“Hát, sajnos nem a Red Bull irányítja az F1-et” – jegyezte meg, amikor arról volt szó, mit is kellene változtatni.
Egy következő, hasonló kérdésre így felelt: “A Red Bull rendezvényeket, bajnokságokat szervez, és sikeres is ebben. Az F1-ben a szabályok srófolják fel a költségeket. Ahhoz, hogy ezeket leszorítsuk, alapjaiban kellene megvizsgálni, mi is szeretne lenni a Forma-1 a jövőben és ehhez mi kellene.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.