F1: Alonso még nem 100 százalékos

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.27. 13.40

Fernando Alonso azt mondja, még nem tökéletes az erőnléte, a McLaren viszont óriásit lépett előre.

A barcelonai teszten szerzett agyrázkódása miatt a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat kényszerűen kihagyó Fernando Alonso a Maláj Nagydíjon visszatért a pályára, több mint egy hónap után ült be újra a McLaren-Hondába.
A spanyol pilóta a 16. idővel, csapattársa, Jenson Button előtt jó egy tizedmásodperccel zárt. Nagyon elégedett volt az első napon tapasztaltakkal:


“Sokkal jobb a csomag! Hogy őszinte legyek, télen nagyon sok probléma volt az autóval, négy-öt kör után mindig meg kellett állni, valamit cserélni kellett. Ma 45 kört mentem a legkisebb probléma nélkül, minden a tervek szerint zajlott.”
“Ausztráliában még 4,6 másodpercre voltunk a pole-időtől, itt 3-3,5 másodperc lehet majd, szóval 1,5 másodpercet javultunk két hét alatt. Hatalmas előrelépés.”
A kérdésre, hogy ezúttal lehet-e esélye a McLarennek a Q1-ből való továbbjutásra, a kétszeres bajnok óvatosan felelt:
“Nem tudom, még nagyon sokat kell tanulnom. Nagyon sokat kell még fejleszteni az erőforráson, a fékrendszeren, minden egyes kör számít. Nincs konkrét cél erre a hétvégére, de az elmúlt 15 napban elért fejlődés igen érdekes.”


A Melbourne-ben két kör hátrányban, legutolsóként beérő Button még visszafogottabban beszélt:
“Ma mindenkinek nagyon nehéz dolga volt a pályán, még a jobb autóknál is hiányzott a kiszámítható balansz. A szél nagyon megnehezíti a dolgokat, tényleg nem volt könnyű, de úgy tűnik, hogy egy kicsit versenyképesebbek lettünk. Lehet, hogy tévedtem, amikor azt mondtam tegnap, hogy nem versenyezhetünk majd a többiekkel. Akár ez is lehetséges, és ha így van, az óriási előrelépést jelent majd.” 


Ami Alonso fizikai állapotát illeti, a spanyol nem titkolta, hogy a szepangi hőség, és az elmúlt hetek kihagyása azért éreztette a hatását.
“Nagyon jó érzés volt végre autóba ülni ma a sok edzőtermi munka után, csinálhat az ember bármit, azért vezetni nagyon más. Extrém körülmények vannak itt, nagy a hőség, fizikailag igen megterhelő. Két hét edzés után még nem vagyok 100 százalékos, de annyira azért már jól vagyok, hogy élvezzem a vezetést!”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.