F1: Senki nem mert kockáztatni a Német Nagydíjjal

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.25. 16.35

Hockenheim ugyan beugrott volna a Nürburgring helyére, de Bernie Ecclestone nem volt hajlandó engedményre. Így dőlt ki a Német Nagydíj.

Bár a 2015-ös Forma-1-es versenynaptárba az elmúlt években megszokott rotációnak megfelelően bekerült a Nürburgringen rendezendő Német Nagydíj, már januárra világosnak látszott, hogy ott bizony nem lesz verseny. 
A németországi verseny váltóhelyszíne, Hockenheim ugyan még halvány reményt jelentett a Német Nagydíj megmentésére, de ez sem jött össze, így a múlt pénteken az FIA törölte is az idei futamot.
A hockenheimi pálya főnöke, Georg Seiler szerdán a Sport Bildnek nyilatkozva igyekezett tisztázni, hogy nem ők a hibásak a kudarcért:
“Valakinek vállalnia kellett a pénzügyi kockázatot, de közepes méretű cégként mi ezt nem tehettük meg. Az idei nagydíj sorsáról szóló döntés nem a mi felelősségünk volt” – szögezte le.
 
Hockenheim azzal a feltétellel ajánlkozott, hogy a sok millió eurós rendezési díjat nem fizetik, ellenben Ecclestone viheti az amúgy a pályának járó jegybevételeket, de ezt nem fogadta el az F1 ura. A Mercedes hajlandó lett volna a pálya veszteségeinek felét átvállalni, de ez pedig Hockenheimnek nem lett volna jó üzlet.
“A jegyeladás nem a mi dolgunk, a szervezőnek kell biztosítania, hogy meglegyen a pénz a futamra” – mondta Ecclestone a Sport Bildnek.

Kommentek

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.