F1: Senki nem mert kockáztatni a Német Nagydíjjal

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.25. 16.35

Hockenheim ugyan beugrott volna a Nürburgring helyére, de Bernie Ecclestone nem volt hajlandó engedményre. Így dőlt ki a Német Nagydíj.

Bár a 2015-ös Forma-1-es versenynaptárba az elmúlt években megszokott rotációnak megfelelően bekerült a Nürburgringen rendezendő Német Nagydíj, már januárra világosnak látszott, hogy ott bizony nem lesz verseny. 
A németországi verseny váltóhelyszíne, Hockenheim ugyan még halvány reményt jelentett a Német Nagydíj megmentésére, de ez sem jött össze, így a múlt pénteken az FIA törölte is az idei futamot.
A hockenheimi pálya főnöke, Georg Seiler szerdán a Sport Bildnek nyilatkozva igyekezett tisztázni, hogy nem ők a hibásak a kudarcért:
“Valakinek vállalnia kellett a pénzügyi kockázatot, de közepes méretű cégként mi ezt nem tehettük meg. Az idei nagydíj sorsáról szóló döntés nem a mi felelősségünk volt” – szögezte le.
 
Hockenheim azzal a feltétellel ajánlkozott, hogy a sok millió eurós rendezési díjat nem fizetik, ellenben Ecclestone viheti az amúgy a pályának járó jegybevételeket, de ezt nem fogadta el az F1 ura. A Mercedes hajlandó lett volna a pálya veszteségeinek felét átvállalni, de ez pedig Hockenheimnek nem lett volna jó üzlet.
“A jegyeladás nem a mi dolgunk, a szervezőnek kell biztosítania, hogy meglegyen a pénz a futamra” – mondta Ecclestone a Sport Bildnek.

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.