F1: A Maláj Nagydíj is kieshet?

Nem elégedettek a jelenlegi ajánlattal

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.24. 13.35

A hétvégén következő Maláj Nagydíj Forma-1-es szerződése utolsó évéhez ért, hosszabbítás azonban még nincs. Csak úgy írnának alá, ha ők is jól járnak.

1999-ben Malajzia nyitotta a Forma-1 2000-es években lezajlott ázsiai terjeszkedését, de most, a 17. évben bizonytalanná vált a jövő.
A szepangi pálya jelenlegi szerződése az idei évig él, a hétvégén következő nagydíj előtt pedig még nincs hosszabbítás. A szervezők az év elején már jártak Bernie Ecclestone-nál Londonban, de az akkori tárgyalások nem hoztak eredményt – úgy tudni, hogy sokallják a kért rendezési díjat.  

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Továbbra is tárgyalunk a Formula One Managementtel, tanulmányozzuk a legutóbbi tervezetet. Win-win megoldást szeretnénk. Jó néhány szempontból nem vagyok teljesen elégedett, de ha sikerül ezeket megtárgyalnunk, akkor további három évre hosszabbíthatunk” – mondta a Bernama hírügynökségnek a pálya főnöke, Mokhzani Mahathir.
A névadó szponzor Petronas miatt a címvédő Mercedesnek természetesen fontos a Maláj Nagydíj, főleg, hogy Mahathir szerint a futamot is támogató állami olajcég szerződést is hosszabbított az alakulattal: “Úgy hallottam, hogy a Petronas újabb három évre meghosszabbította a szponzori jelenlétét a Mercedes AMG-nél, ami lökést adhat a Forma-1 Szepangban tartásának is.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.