F1: Európáig nem lesz jó a Force India

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.03.23. 15.30

Noha a 2015-ös szezon nem kezdődött rosszul a Force India számára, a csapat tisztában van vele, hogy a későn bemutatkozott autó még a fejlesztési ciklusa elején jár.

Noha a 2015-ös szezon nem kezdődött rosszul a Force India számára, a csapat tisztában van vele, hogy a későn bemutatkozott autó még a fejlesztési ciklusa elején jár. A Force India csak az utolsó pillanatban, a harmadik előszezoni teszten mutatta be új autóját, amely ugyan megbízhatónak tűnik, de még nem elég gyors.


Vijay Mallya tulajdonos szerint sok munka vár még a csapatra, ha rendszeres pontszerző akar lenni. “Több teljesítményre van szükségünk, ha rendszeresen pontszerzők akarunk lenni” – ismerte el Mallya. “Már ezen a hétvégén is lesz néhány kisebb újításunk, a nagyobb lépésekre azonban az európai szezonig kell várnunk.”

Az ausztrál futamon a 11 célba érő közül Nico Hülkenberg a hatodik lett, de a német tudja, hogy nem lehet elszállni ettől az eredménytől. “Tudtuk, hogy a megbízhatóság az erősségünk, és ezt ki is használtuk” – vélekedett Hülkenberg.

“Nem hibáztunk, jó volt a stratégiánk, és ebből előnyt kovácsoltunk, miközben a riválisoknak problémáik voltak. Ugyanakkor két lábbal a földön kell maradnunk, mert pontosan tudjuk, hogy milyen körülmények között értük el ezt az eredményt. A következő versenyek nehéznek ígérkeznek.”

Bob Fernley, a csapat helyettes csapatfőnöke nem lesz könnyű beérni a Saubert és a Toro Rossót. “Nem kérdés, mindketten erősnek tűnnek, de a szezon hosszú” – bizakodott Fernley. “Már többször láthattuk, hogy erős második ‘félidővel’ bármi megfordítható.”

“Lesznek problémáink az első néhány versenyen, lehet, hogy olykor a pontszerzés is nehéz lesz, de ha lehetőségek adódnak előttünk, ki fogjuk használni.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.