F1: A McLaren is bejelentette Alonso visszatérését

A baleset oka továbbra is rejtély

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.23. 17.35

A McLaren hivatalos közleményben is megerősítette, hogy Fernando Alonso átment az első orvosi vizsgálatokon, így ott lesz a Maláj Nagydíjon.

Ahogy az elmúlt napokban a Vezess.hu is többször írt róla, a február 22-i tesztbalesetében agyrázkódást szenvedett Fernando Alonso vasárnap a Cambridge-i Egyetem orvosai előtt sikeresen teljesítette a visszatérése első feltételének számító memória- és reflexvizsgálatokat.
A spanyol versenyző és a McLaren-Honda hivatalosan sokáig nem közölt semmit, de a wokingi csapat hétfő délutáni közleményében végül megerősítette a fentieket:
“A barcelonai tesztbalesete óta Fernando szigorú, vezető sportszakemberek által ellenőrzött, személyre szabott tréningprogramot teljesített, hogy biztonságosan és minél hamarabb újra versenybe szállhasson.”


“A múlt héten a McLaren központjában Fernando összeült a mérnökeivel és a szimulátoron is vezetett, hogy képbe kerüljön az MP4-30-as és a Honda erőforrás legutóbbi fejlesztéseit illetően. A felkészülési folyamat részeként a vezet mérnökökkel áttekintette a baleset adatait és elemzését, amelyeket egyébként az FIA is megkapott.”
“Bár a teljes telemetriai adathalmazban és a későbbi, laboratóriumi rekonstrukciók során sem volt semmi szokatlan, Fernando emlékei szerint az autó kormányzása elnehezült a baleset előtt. A csapat további szenzort szerelt az autóra, hogy bővítsük az adatgyűjtést.”
Alonso már úton lehet Malajziába, de ahhoz, hogy az egész hétvégén részt vehessen, még meg kell felelnie a szepangi pálya orvosai által lefolytatott, az FIA által kidolgozott teszteken is.

Kommentek

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

Hat Suzuki Ignis, amitől könnybe lábad a szemed

Ebben az esetben nem ítélkezünk, ha valakinek ebben a formában tetszik az Suzuki Ignis, akkor nincs mit tenni, a lényeg, hogy a tulaj boldog legyen.

Őszinte használt autók több mint 500 000 kilométerrel

Ebben a kategóriában sokkal több eladó darabot találnánk, ha nem volna nemzetközi sport a kilométerórák visszatekerése. De mivel valamilyen csoda folytán a legtöbb eladó 15-20 éves autó alig futott 150-250 ezer kilométert, így a kilométert bevalló sokat futott autók ritkák, akár a fehér holló.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.