A Red Bull-csapatoknak szállító Renault a tavalyi botladozás után a 2015-ös idényt még rosszabbul kezdte, a erőforrások terén nem előre-, hanem visszaléptek, hátrányuk nagyjából 100 lóerő lehet a Mercedeshez képest.


A Red Bull éles hangon kritizálja a korábbi sikerpartnert, és maga Renault sem tud mást tenni, mint elismeri, hogy elszúrták a dolgokat. A jelenlegi helyzet cseppet sem hízelgő a Renault-ra nézve, de az F1-es motorfőnök, Cyril Abiteboul szerint a kiszállás fel sem merült eddig: 
“Kizárt, én azon dolgozom, hogy biztosítsuk a jövőt. Nem csak az egyes csapatok tekintetében, hanem általánosságban is vizsgáljuk, hogyan teljesít a Forma-1, milyen a helyzet üzletileg, milyen a nézettség. Nem szeretném, ha kiszállnánk az F1-ből, ugyanis nagyszerű marketingeszköz a kínai és indiai üzleti terveink szempontjából” – mondta az Autosportnak.
Nem titok, hogy a Renault szeretne hangsúlyosabban megjelenni az F1-ben, akár újra gyári csapat indításával. A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko elárulta, hogy a Toro Rosso kapcsán tárgyalnak is a francia gyártóval.


“A Renault úgy látja, hogy marketingszempontok miatt másképp szeretné prezentálni magát, ez alatt pedig azt értik, hogy vagy vesznek egy csapatot vagy legalábbis kell nekik két sárga autó” – mondta, hozzátéve, hogy a Toro Rosso mellett a Sauberrel, a Lotusszal és a Force Indiával is tárgyal a Renault.  
“Ha ez javíthatja a teljesítményt és az együttműködést, akkor igen, mi nyitottak vagyunk. Ha a Renault-nak az elfogadható, akkor örömmel tárgyalunk velük. Nem feltétlenül az eladásról, az is egy opció, hogy adunk nekik két sárga autót.” 
Az elmúlt időszakban, főleg a kiszállásos fenyegetés óta felerősödött az a pletyka is, hogy a Red Bull Racinget, azaz a nagycsapatot eladnák az Audinak, azonban mások arra emlékeztetnek, hogy a Red Bull 2020-ig szerződésben vállalta az F1-es részvételt.
Marko erre reagálva azt mondta, “semmilyen tárgyalást” nem folytatnak az Audival, a 2020-ig való maradást azonban nem ígérte: “Ne feledjük, a BMW-nek és a Toyotának is hosszú távú szerződése volt”, 2009 végén ennek ellenére mindkét gyártó távozott.