F1: Mindenki lemondott a Német Nagydíjról

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.18. 09.30

A kidőlt Nürburgring után az esetleges alternatív helyszín, Hockenheim is jelezte, hogy idén nem képesek megrendezni a Német Nagydíjat. 19 futam lesz.

Bár a 2015-ös Forma-1-es versenynaptár szerint a július közepi Német Nagydíjat a Nürburgringen tartanák, jó ideje világos, hogy az évek óta küszködő, tulajdonosváltáson is átment pálya nem tudja fogadni a versenyt, az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone nemrég leszögezte, hogy ott nem hajlandók kifizetni a rendezési díjat.


Halvány reményt jelenthetett, hogy az éves rotációban rendezett futamnak van másik helyszíne is, a Hockenheimring, de mostanra világos, hogy ők sem tudnak beugrani.
“Hockenheimben nem tervezünk Forma-1-es nagydíj rendezésével 2015-ben. A döntés utolsó határideje is rég elmúlt már, a komolyan vehető szervezés immár lehetetlen” – mondta a pálya főnöke, Georg Seiler a Mannheimer Morgen lapnak kedden.
2015-ben eredetileg 21 futamból állt volna a világbajnokság, de az előzmények nélkül, meglepetésre visszavett Koreai Nagydíjat később törölték, és nagyon úgy néz ki, hogy az FIA Motorsport Világtanácsa ugyanezt teszi majd most pénteken a német versennyel is. 
A Német Nagydíj kidőlésével 45 éves sorozat szakad meg, utoljára 1960-ban fordult elő, hogy nem volt az országban Forma-1-es futam.

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.