F1: Massa meggyanúsította a Mercedest

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.16. 13.30

Felipe Massa nincs meggyőződve arról, hogy ugyanolyan motor dolgozik a Williamsben, mint ami a gyári ezüst nyilakat hajtja. A legjobb erőforrást szeretné a brazil.

Míg a Mercedes a tavalyinál is nagyobb fölénnyel vezet a mezőny előtt, a 2014 végére második erővé fejlődött Williams visszaesett, lemaradt egy kicsit.


A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj hétvégéjén a grove-i alakulat a Ferrarival sem bírt, a versenyt a 4. helyen befejező Felipe Massa valami rosszat sejt, attól tart, hogy a Mercedes másodosztályú erőforrásokat ad nekik.

“Keményen hajtunk a motorral, amelyhez biztosan vannak olyan fejlesztések, amiket megkaphatnánk, mert a különbség egyértelműen túl nagy. Nagyon remélem, hogy tényleg ugyanolyan motorjaink vannak, nem tudom, miért is ne kaphatnánk meg őket. Miért jó a Mercedesnek, hogy a Ferrarit segíti? Szóval az elérhető legjobb motort kellene megkapnunk, erre hajtunk. Minden egyes pont számít.”

“Ha nem ugyanolyan a motorunk – 100 százalékra nem állítom, mert nehéz ezt felmérni -, akkor adják csak ide, mert nem jó, hogy nekünk nem az jár.”

Massa meg van győződve róla, hogy a Ferrari nagy előrelépést ért el a saját erőforrásával.

“Melyik csapat ért be az 5. helyen? A Sauber. Úgy, hogy tavaly sehol sem voltak és nem is volt pénzük az autó fejlesztésére. Nem költöttek sokat, viszont nagyon sokat javultak, szóval szerintem egy másik elemből fakad ez. Ha megnézzük, hogy hol járt a Williams tavaly év végén, és most hol van hozzánk képest a Sauber, akkor világos, hogy mekkorát léptek előre.”

“A köridőn kívül megnézhetjük a végsebességet. A tavalyi év végén 10, 12, 15 km/órával gyorsabbak voltunk a Ferrarinál, most viszont ugyanolyan gyorsak vagy még gyorsabbak is nálunk.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.