F1: Räikkönen kiesett, de örül a jó autónak

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.03.15. 10.20

Kimi Räikkönennek peches versenye volt Ausztráliában, hiába rajtolt jól, végül ketten is eltalálták a nagy kavarodásban.

Kimi Räikkönennek peches versenye volt Ausztráliában, hiába rajtolt jól, végül ketten is eltalálták a nagy kavarodásban. A finn még csapattársát, Sebastian Vettelt is lerajtolta, de mivel kívül volt, fékeznie kellett, és ez lett a veszte.


“Sebastiannal nem értünk össze az első kanyarban, hátulról viszont valaki eltalált, emiatt lendületet veszítettem” – mondta Räikkönen. “A következő kanyarban oldalról találtak el, tulajdonképpen az is meglepett, hogy egyben maradt autó. Továbbmentem ugyan, de biztosan megsérült a váz.”

Talán a koccanásokkal magyarázható, hogy már Räikkönen első kiállásánál gond volt a bal hátsó kerékkel, amelyet a második kiállásnál már nem is sikerült rendesen feltenni. Emiatt a finn kénytelen volt a pálya szélére húzódni, nehogy az esetlegesen leeső kerék balesetet okozzon.

“Mivel a rajt után visszaestem, változtatni kellett a bokszstratégiánkon is. Mindkétszer voltak gondjaink, és végül ki is kellett állnom. Nem örülök, hogy nem tudtam célba érni, de Seb eredménye mutatja, hogy jó autónk van. Hiszek a jó versenyekben, versenytempóban nem vagyunk annyira messze a Mercedestől.”

Räikkönent ugyan nem megfelelően rögzített kerékkel engedték ki a bokszból, az FIA figyelembe vette, hogy a csapat azonnal félreállította a finnt, így megúszták a veszélyes kiengedésért járó tízhelyes rajtbüntetést.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.