F1: Kevesli a 9. helyet az újonc

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.15. 15.15

A Toro Rosso célba érő újonca, Carlos Sainz úgy érzi, hogy sokkal jobban is szerepelhetett volna a debütáló versenyén. Max Verstappenel kiszúrt a Renault.

Bár a reflektorfény túlnyomó része a Toro Rosso 2015-ös újoncai közül a 17 éves Max Verstappenre irányult, a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon az idősebb és jóval tapasztaltabb Carlos Sainz Jr. szerepelt jobban.
Az azonos nevű ralilegenda fia az időmérőn a 8. rajthelyre kvalifikált, majd a futamon a nehézségek ellenére is 9. tudott lenni – és nem is volt teljesen elégedett.  


“Tudom, hogy a 9. helynél több is lett volna a mai napban, de ha figyelembe veszünk mindent, akkor jobb, ha pozitívan nézek a dolgokra, és hiszek abban, hogy még többre is képes vagyok. Nagyon élveztem a versenyt, tetszettek az első kanyarbeli összecsapások, igaz, a rajt után egy kicsit túl optimista voltam, de tanultam belőle” – utalt arra, hogy részese volt a start utáni lökdösődésnek.
Sainzot két dolog is visszavetette, előbb a motorvezérlés állt át rossz programra, később pedig a bal hátsó kerék miatt keservesen hosszúra nyúlt bokszkiállás miatt esett vissza.
“A lassú kerékcsere nagyon fájt az egész csapatnak, ugyanis előtte jó pozícióban voltam, és nagyon sok időt veszítettem. Utána más volt a versenyem, már csak az volt a fontos, hogy problémamentesen elvigyem az autót a célig.”
Verstappennek még rosszabbul alakult a bemutatkozás: az első etapban még a top10-ben haladt, de a kerékcseréje után megadta magát a Renault-motor, ki kellett állnia. 


“Elkeserítő, hogy így ért véget az első Forma-1-es versenyem, de hétvége így is számos pozitívumot hozott. A futamon az első szakaszban jól mentem a közepes keveréken, körülöttem sokan lágyon voltak, és így is képes voltam tartani velük a lépést. Viszont a kerékcsere után azonnal füstöt láttam az autóból jönni, szólta a rádión és mondták, hogy állítsam le az autót. Kár, mert ha a pályán maradtam volna, pontszerző helyen értem volna be.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.