F1: Nem tudni, elindul-e a Manor

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.13. 14.35

Bár Melbourne-be eljutott a két hete feltámasztott kiscsapat, egyáltalán nem biztos, hogy az Ausztrál Nagydíj hétvégéjén pályára lép az autó.

A tavaly októberben csődöt jelentett, decemberre a teljes megszűnés szélére került Marussia-csapat két héttel az új szezon kezdete előtt támadt fel, az új befektetőnek köszönhetően, immár eredeti nevén, Manorként meg is érkezett az alakulat Melbourne-be.
A jelenlét azonban nem egyenlő a versenyzéssel: a csapat autói az Ausztrál Nagydíj első két szabadedzésén nem jártak a pályán, sőt, lehet, hogy egész hétvégén a garázsban maradnak.
Csütörtökön arról szóltak a hírek, hogy az árverésre szánt számítógépparkról töröltek minden szoftvert, ezek pótlása most zajlik, de az elnök-sportigazgató, Greame Lowdon azt mondta pénteken, hogy még ennél is nehezebb a helyzetük, gyakorlatilag az első lépéseknél tartanak:


“Nem egyszerűen a szoftverekről van szó. Számos gondunk van, de ez nem meglepő, ha figyelembe vesszük, mennyi munkát kívánt az, hogy ilyen rövid idő alatt ide juttassuk a csapatot. De úgy gondolom, hogy a problémáink egyáltalán nem szokatlanok a tevékenységünknek ebben a szakaszában, azaz a versenyinfrastruktúra kialakításánál és az autó összeszerelésénél.”
A kérdésre, hogy a Manor részt vehet-e a melbourne-i időmérőn, Lowdon így felelt:


“Őszintén nem tudom, de azt garantálhatom, hogy az elszántságunk és a problémamegoldási rátánk a maximumon van. Versenyzők vagyunk, versenyezni akarunk. Semmivel sem lassítjuk a cél elérését, a lehető leghamarabb a pályára szeretnénk lépni. Természetesen nem lett volna rossz tesztelni és ilyenek, de ez egyszerűen nem fért bele az időnkbe. Hajtunk, ahogy csak bírtuk, meggyőződésem, hogy inkább előbb, mint utóbb jön is az előrelépés.”
A Forma-1 logisztikájában járatlanabb olvasókban felmerülhet a kérdés, hogy ilyen felkészültség mellett miért is utazott a Manor Melbourne-be, de a válasz egyszerű: mivel az első négy, “tengerentúli” versenyre egy turnusban szállítják a felszereléseket, autókat, ezért nem volt választásuk. Aki lemarad, az kimarad, a májusi Spanyol Nagydíjon pedig késő lett volna beszállni.

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.