Hamilton: Nem készülök rappernek

Kész reneszánsz ember a címvédő

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.10. 14.35

Lewis Hamilton már az F1 utáni karrierjére is gondol, zenélés, ruhatervezés és múzeum is szerepel a tervei között. Szakkommentátor nem lesz belőle.

Lewis Hamilton idén kilencedik Forma-1-es szezonját kezdi, és a 30 éves, kétszeres világbajnok angol már azon is gondolkodik, mi lesz az autóversenyzői pályafutása után. 
“Tudatában vagyok, hogy a karrierem felénél vagy már azon is túl járok, és a következő hat-hét év is gyorsan elrepül majd. Azzal is tisztában vagyok, hogy a jelenben tett lépéseim befolyásolják majd, mihez kezdek majd, amikor ennek vége” – magyarázta a Mercedes pilótája.


“Nem szeretnék szakkommentátor lenni, az valahogy nem nekem való, pedig úgy gondolom, hogy nem lennék rossz, mert sokat tudok a sportágról. De inkább más dolgokkal szeretnék foglalkozni. Gyerekkoromban nem igazán tudtam a kreatív oldalammal foglalkozni, de az elmúlt pár évben egyre inkább ráéreztem. Egyes területeken nagyon kreatív vagyok, meglátom, hova jutok majd. Sok dologgal próbálkozom.”
Hamilton az iparművészetet, forma- és ruhatervezést, és természetesen a zenélést is megemlítette:
“Valamit szeretnék autókkal csinálni. Nem egy teljes autót tervezni, de a McLarennél például én terveztem magamnak a kormánykerekemet. A suliban is jól ment a rajzolás-festés. A házam is a saját művem, jó érzékem van a színekhez. Ruhatervezés vagy akármi más, valami ilyennel megpróbálkoznék valamikor.” 


“Sok minden van az életemben, amiről nem tudnak. Tavaly a szabadidőm nagy részét a zenélésre fordítottam. Zeneszerzőként aztán eldönti az ember, hogy mennyit szeretne megosztani a közönséggel, mennyire kínálja fel magát. Egyesek többet mutatnak meg, mások kevesebbet. Én inkább hobbiként, szórakozásként tekintek erre, terápiás hatása is van. Sosem terveztem, hogy kiadjak valamit – pedig nem mondtak rosszakat, akik hallották. De nem vagyok rapper – azt is mondták már, hogy rapper szeretnék lenni” – utalt az újra és újra felröppenő hírekre.

Never give up. #TeamLH #AustralianGP #LetsGo!

A video posted by Lewis Hamilton (@lewishamilton) on

A címvédő közben a saját múzeumának megalapításán is dolgozik, gyűjtögeti, rendezgeti a kiállítási anyagot.


“Az első lépés már megvan. Összegyűjtöttem a trófeákat, minden évről van egy dossziém, hogy mi hol van, minden szépen össze van csomagolva. Van pár kupa: csak a gokartos korszakból három vagy négyszáz, szóval összesen lehet vagy ötszáz. A McLarentől talán két eredeti van (a replikákon kívül – a szerk.), az első futamgyőzelmem után megtarthattam, és az első, 2008-as monacói győzelem után is.”

Kommentek

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.