F1: Szegény Ecclestone, senki nem vevő az ötletére

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.03.09. 15.30

Hiába akarja rávenni Bernie Ecclestone a nagycsapatokat arra, hogy ügyfélautókat kínáljanak relatíve kedvező áron, nem tudja átverni az ötletet.

Hiába akarja rávenni Bernie Ecclestone a nagycsapatokat arra, hogy ügyfélautókat kínáljanak relatíve kedvező áron, nem tudja átverni az ötletet. Ecclestone szerint a Ferrarihoz és Red Bullhoz hasonló alakulatoknak 15 milló euróért (4,5 milliárd forint) kellene adniuk vevőnként két kasztnit, amelyekbe aztán Cosworth- vagy Renault-motorok kerülnének.


Ecclestone régóta nyomja az ötletet, amelyet néha GP1-nek is neveznek, de hiába erőlködik. “Néhány csapat azt mondja, hogy ez nem Forma-1, ezzel leértekelődne a sorozat” – magyarázta Ecclestone. “Nem értek egyet: azok, akik ezeket a kasztnikat kapnák, a konstruktőri helyett ‘csapatbajnokságban’ vennének részt, semmi közük nem lenne a gyártókhoz.”

“A legtöbb embernek fel sem tűnne az egész, nem néznék másképp a versenyeket. Az élmény sem változna. Azok a csapatok viszont, akik ügyfélautókat készítenek, legalább némi bevételre is szert tennének.”

“Egyes csapatok ahhoz hasonlítják ezt, mintha egy gazdag környékről át kellene költözniük egy szegényebbre, ezért aztán nem akarják, hogy összemossák a nevüket ezzel az akcióval. Pedig manapság óriásiak a különbségek: vannak, akik évi 500 millió eurót vernek el, míg másoknak 120-ból kell kijönnie, ami még mindig nagyon sok. Ennek így semmi értelme.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.