F1: Hamiltont kétszer hívta a Ferrari

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.09. 08.35

…de marad a Mercedesnél, hamarosan meglesz a szerződés. A szakítás ellenére is nagy formában a címvédő.

A brit Mirror értesülése szerint a Ferrari az elmúlt időszakban kétszer is tárgyalásokat kezdeményezett Lewis Hamiltonnal, 2016-tól Kimi Räikkönen helyére ültették volna az angolt. 


A Mercedes sztárját tavaly először Marco Mattiacci, majd utódja, Maurizio Arrivabene is megkereste, állítólag készen álltak arra, hogy évi 30 millió fontos fizetéssel őt tegyék a legjobban kereső Forma-1-essé, de az angol érdemben nem is tárgyalt a maranellói csapattal, a mercis szerződés meghosszabbítása élvez nála előnyt.
Azzal egyébként jól is halad, legalábbis a hétvégén erről beszélt. A címvédő egyedül, menedzser nélkül igyekszik elrendezni a dolgokat – nem könnyű, de közel jár a befejezéshez.
“Új tapasztalat ez. De így új dolgokat tanultam, szóval örülök ennek. Nagyon-nagyon idegtépő élmény, de igyekeztem a lehető legjobban intézni. Úgy remélem, hogy már az utolsó szakaszban járunk. Határidőket nem mondok, de tényleg nagyon a végén járunk a tárgyalásoknak” – magyarázta a brit sajtó képviselőinek.
 


Hamilton hülyeségnek bélyegezte azokat a pletykákat, amelyek szerint évi 50 millió fontot kérne a Mercedestől, de utalt arra, hogy az új szerződéssel az F1 legmagasabb fizetése lehet majd az övé.
“Nem arról szól, hogy nekem kell a legtöbbet keresnem, mert én vagyok a világbajnok. Egyszerűen így természetes, fokozatosan haladunk előre a csapattal. Ahogy a csapat előrébb lép, úgy szeretnék én is. Ahogy minden versenyzőnek, nekem is az a célom, hogy én legyek a legjobb.”
2014-ben Hamilton volt a legjobb, másodszor is világbajnok lett, de idén meg is kellene védeni a címet. Az angol versenyző számára biztatóan alakult a téli tesztelés, a magánéletben viszont nagy változás történt: február elején végleg szakított Nicole Scherzingerrel.
“Tavaly kialakítottam egy amolyan érinthetetlen hozzáállást. Igen, a korábbi években ez-egy szakítás minden értelemben befolyásolta az életemet, de úgy érzem, most sikerült magammal hoznom ezt a mentalitást tavalyról, és bár nem volt könnyű, úgy érzem, hogy most erősebb vagyok, mint valaha, azt hiszem, nem lesz gond ezzel” – mondta a szakításról.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.