F1: A McLaren még vár az Alonso-hírekre

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.03.02. 10.45

Pár napon belül derül ki,hogy Fernando Alonso vezethet-e a szezonnyitón. A spanyol pilóta balesete még mindig rejtélyes.

Fernando Alonso több mint egy hete szenvedett tesztbalesetet Barcelonában, de a téma még mindig foglalkoztatja a sajtót és a közönséget.


Úgy tudni, hogy a háromnapos kórházi kezelés után Oviedóban pihenő kétszeres világbajnok két-három napon belül megy majd orvosi vizsgálatra, amelyen kiderül, hogy autóba ülhet-e. Ha igen, és a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) orvosai is rábólintanak, akkor vezethet a jövő hétvégi szezonnyitón.
Ugyanakkor a spanyol El Mundo arról ír, hogy a balesetre egyáltalán nem emlékező Alonso és a környezete műszaki hibát sejt a furcsa bukás mögött, azt követelik a McLarentől, hogy tisztázzák a történteket és adjanak garanciát arra, hogy nem ismétlődik meg a baleset.
A McLaren versenyfőnöke viszont azt mondja, hogy a fenti és hozzá hasonló hírek alaptalanok, a csapat pedig nem rejteget semmit: “Sok mindent olvastam és hallottam, főleg az olasz és spanyol sajtóból, de ezeknek 90 százaléka nem igaz.”
A fő kérdés azonban tényleg az, hogy Alonso ott lesz-e Melbourne-ben. Idén bemutatkozó fiatal honfitársa, Carlos Sainz. Jr. Úgy véli, hogy igen:
“Édesapám (a ralilegenda Carlos Sainz – a szerk.) beszélt a menedzserével, Luis Garcia Abaddal, és nagyon úgy tűnk, hogy Ferando ott lesz. Nekem is nagyon fontos, hogy ott legyen, reméljük, hogy így lesz” – nyilatkozta a Toro Rosso ifjonca az El Confidecialnak.


“Ami a balesetet illeti, őszintén, szerintem úgy történt, ahogy a McLaren mondja. Nagyon hasonló incidensem volt. Aznap nagyon rossz volt a szél, egyik pillanatban 30 km/h-s, a másikban pedig 80 km/h-s. Szerintem egyszerűen egy szerencsétlen baleset volt, amelyben a pilóta is megsérült. De felesleges spekulálni.”

Kommentek

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.