F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.02.24. 15.30

A Red Bull szerint is javított az erőforráson a Renault a 2015-ös szezonra, de a csapat még nem teljesen elégedett.

A Red Bull szerint is javított az erőforrásán a Renault a 2015-ös szezonra, de a csapat még nem teljesen elégedett. A csapatfőnök Christian Horner szerint valóban erősebb a motor, de a teljesítményleadás nem ideális.


“Igen, erősebb lett a motor, de még mindig vannak gondjaink a vezethetőséggel” – fogalmazott Horner. A csapat nagyhatalmú tanácsadója, Helmut Marko szerint a problémák egy része szoftverfrissítéssel is megoldható. “És akkor a Mercedes előnyének egy részét legalább behoztuk” – jelentette ki Marko.

A Renault egyébként merész célokat tűzött ki a szezonnyitóra, a franciák Melbourne-ig a felére akarják csökkenteni a Mercedes előnyét. “A teljesítményről még korai lenne bármit mondani, mert nem tudjuk, milyen programot követnek az ellenfelek” – nyilatkozta Cyril Abiteboul, a Renault ügyvezetője.

“Ami minket illet, az eddigi teszteken nem a köridőkre mentünk. A fejlesztési programunk is nagyon kihegyezett, sok újítás az utolsó pillanatban esik be, így nehéz jósolni. Ezzel együtt elérhetőnek tartjuk a kitűzött célunkat, hogy a Mercedesszel szembeni teljesítményhátrányunkat a felére csökkentsük az idénynyitóra. Egyelőre minden nagyon ígéretesen alakul.”

A nagy öreg Flavio Briatore szerint azonban felesleges reménykedni, az olasz szerint a “Mercedes-motor sokkal erősebb a konkurenciánál. A jelenlegi bajnokság a motorokról szól, és nem a pilótákról. Néhány tized lehetne a csapatok között, de nem úgy, hogy van egy a többinél sokkal erősebb motor. Előbb-utóbb tennünk kell valamit azért, hogy normalizálódjon a helyzet” – mondta Briatore.

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.